Okuduğunuz şiir 22.5.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Tün
Gecenin gözlerinde kasvet toprağın ıslak yüzünde ayın puslu şavkı içimde bir harp gibi uğuldayan geçmişin keskin pençesiyle bir çıkış yolu bulduğu vakitler
Büyük bir kuvvetle göğsümü ezip sönmüş acılarımı tetikleyen sessizlik
Bir zamanlar alabildiğine derin alabildiğine lekesizdi gökyüzüm şimdi, uçsuz bucaksız âlemde kederden donup kalmış yıldızlar gibi…
Say ki hayata yeniden tutunabilmek ve bir yudum nefes alabilmek için göçenlerden ellerimi toprağa gömüyorum… Musa ruhum ömrümün arka bahçesinde ve bir düşe uyanıyor zihnim ölü canlar şehrinin kanatsız melekleri gözlerime çekilen flu perdede
sabırla bekle ki yüzümde solan yediverenler bir nebze yeşersin vuslat sevinciyle…
Elbet güneş açacak ve elbet sabahı kucaklayıp güneşi kana kana içecek keder yüklü gamzelerim en karanlık anındayım gecenin!
A.İlayda Beydemir
Şiirimi seçkiye değer bulan sayın kurula ve şiirime gönül sesslerni bırakan değerli şiir arkadaşlarıma teşekkür ederim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
elbet bir gün herkes susacak şiir konuşacak. başımızın istinde titen son ocak. şair şiir yazacak. şiir okuyacak. hep şair okuyup yazmaz ya. elbet bir günde şiir bizi okuyacak. yazan yüreğe saygı duydum.kalemin kelamına boyun eğmiş. saygılar.
tebrikler güne düşen güzel şiirin
gönlü güzel şairesine.