(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Panikatak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Panikatak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SÜT PİŞER DİKKAT ETMEYİZ KAYNATIRKEN TAŞAR,ÜZÜLÜRÜZ SONRA DERİZ Kİ; ÖNEMLİ DEĞİL FAZLASI TAŞTI....BENDE SEVDA GANİ DER GİBİ DOLDURMUŞ ÖLÜMÜ HEYBESİNE UMURSAMIYOR TESELLİ EDİYOR BİRDE...'' YÜZ ÖMRE YETECEK BİR ÖLÜMÜM'' DİYE...
Sadece bir kurgu olduğunu dileyerek ve varsayarak güzel şiirinizi kutluyorum...Hep sağlıkla ve hep güzelliklerde kalın sevgili şair...selam ve saygılarımla...
saygıdeğer şaire, bu kadar güzel anlatılabiliir bir ölüm sanrısı çıkmaz sokaklı can çekişmelerin sancısı ve tıkanıp kalamalar ölmeden önce ölmeler gibi okudum.Bin ömürlük bir ölüm.Anca yaşayanbilir derim... Hüzünlü de olsa harika dizeleri yazan yüreğinizi kutlarım.... saygılarımla....
DİLEK YILDIZI tarafından 5/16/2012 8:11:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
BU CİHANA BAŞKASI GELMEZ BİLİRİM SENİN GİBİ...
KUTLUYORUM İÇTENLİKLE..
SEVGİM SAYGIM DAİM.
ŞEN KAL...