(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH YAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH YAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eyvallah can yüreğinize sağlık Aşk ile sevgidir bizim gıdamız Bakar gönüle gül yüzlü sultanımız Doyurur şükürler güzel Mevlamız Sevdanın kervanı yolcu arıyor m kararmış Diyor bu hikmetli ve güzel şiriniz için çok teşekkürler ediyorum sevgi heybenize konulacak en hayıırlı bir azık diyor selam ve saygılarımı arz ediyorum FACE Mithat Kararmış
Selam ve dua bizden olsun kıymetli kardeşim. alakanız beni ziyadesi ile sevindirdi. İçtenlikle teşekkür ediyorum. ben de sizi okumaktan şeref duyarım. Kandilinizi de yürekten kutluyorum.
Sevdasının rengini gören ,kokusunu yüreğinde hisseden güzel bir yürekten şu hüzün dolu atmosferde yürekteki ateşe bir nefes verdiniz daha gür çıksın diye ,yüreğimizdeki bu ateş hiç sönmesin..sağlık selam ve dua ile..
Çok haz alarak okudum... Kısa cümlelerde sonsuz manalar hissettim. Bu tür datlı şiirlere bayılırım. Allah içimi biliyo ya buram buram Anadolu sıcaklığı hissettim dizelerde.. Allah aşkı hissettim. Yüreğine sağlık,ömrüne bereket güçlü kalem. Keşke ben de böyle dillenebilsem..
Hal böyleyken, hangi yürekteki ateş söner? Hangi ateş, yürekte küle döner?
Bir har! Bir nar! Allah Yar! Allah Yar! Allah Yar!
Amenna ve sadagna. Muhteşem dizeler,enfes bir içerik,mana bütünlüğü değişik bir örgü stili ile mükemmel bir çalışma. Yürek sesiniz daim olsun;Sevim hanım. Varolun
Hal böyleyken, hangi yürekteki ateş söner? Hangi ateş, yürekte küle döner?
Bir har! Bir nar! Allah Yar! Allah Yar! Allah Yar!
Amennaaaa! yazdığı her şiir bir diğerinden güzel ,bir diğerinden anlamılı duygulu olan can bacımı candan tebrik ediyorum usta kalemine sevgi dolu yüreğine sağlık .başarıların bitimsiz olsun selam sevgimle.A e ol.
ALLAH AŞKIYLA YANAN BAŞKA ATEŞ ARAMAZ DEDİRTTİ ŞİİRİNİZ.AŞKA AŞIK MAŞUK .ALLAH SİZİ KENDİSİNE YAKIN EYLESİN KISA ÖZ GÜZELDİ ALLAH RAZI OLSUN.SELAM VE DUA İLE.