Farkında mısın hayat, sen kötürüm ben garip Bir yanım sana teslim, diğer yanım muharip Yârin bir selamıyla muştulanmaya talip Başka şey lazım değil kalbin inşirahına
Zirvelerden süzülüp dolarken avucuna, Kurşun diye sürüldüm namluların ucuna, Kaş çatarken saadet talihimin burcuna, Hangi sevda yakışır halimin izahına!
Aklımın yamacında alev alır ilkbahar, Yâr ömrümün sultanı, yâr varlığımdaki har, Yâr kalbimde oldukça, neyime lazım âhar, İtibar eder miyim, cihanların şahına?
Hiçliğim okunurken kaybolduğum ummanda, Gözleriydi gördüğüm yıldızlı asumanda, Dokunduğum her hayal “yâr” oldukça zamanda, Saltanatlar kurulur gönlümün sabahına!
Hayat üstüme varma, yüreğim aşka yorgun, Ruhum kabına sığmaz, tebessümlerin durgun, Gönlüm kimseye değil safi kendine kırgın, Varma üstüme hayat, meylim yok semahına!
Aşk sınanmaz sevgili, aşklar aşığı sınar, Aşkta vefa olmazsa, önce seni aşk kınar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAR YETİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAR YETİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elleriniz dert görmesin.