sarhoşum kendini bile tanıyamayan tekerlek gibi baş döndüren adımlarla yalıyor rüzgâr gagasında eski tohumlarla yuva zamanı kuşları uçuyor zihnimde ellerimde bir önceki bahardan kalma tozlar
tadı yok ellerimin tükeniyor giderek tırnaklarımın şekeri dudaklarım final öpüşmesi gibi bir şiirin hararet desen çarpım tablosunda gizli sanki seni yeni seviyorum gibi gölgem aklımdan düşünceli
içimde doymaz bir açlık yürüyorum ağzımın kalabalığıyla geçmişin geleceğine ölüme sırnaşır gibi sünepe ve sek sek oynar gibi şaşkın, düz çizgide açım sana işte, aç bu olsa gıda zehirlenmesi dedikleri!
dumanlı dağların ardı tükenmez badire daralıyor giderek aşiyan yanım birdir bir oynar gibi umutlar ispinozlar erkete tutmuş vadide-gel diye delik deşik, sızdırıyor hançerlenmiş bulutlar hani her izin ardında adım olurdu bir serçe yatıyor yerde, bir de sapan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biraz Depresif Biraz Serkeş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biraz Depresif Biraz Serkeş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dumanlı dağların ardı tükenmez badire daralıyor giderek aşiyan yanım birdir bir oynar gibi umutlar ispinozlar erkete tutmuş vadide-gel diye delik deşik, sızdırıyor hançerlenmiş bulutlar hani her izin ardında adım olurdu bir serçe yatıyor yerde, bir de sapan!
Tebrik ediyorum usta, kötüsü yok yine . Serbest şiir dedeyince ilk aklıma gelenlerdensiniz. Hiç susmasın yürek sesiniz, Çağlasın Niyagara şelalesi gibi. SEVGİLERİMLE...
daralıyor giderek aşiyan yanım
birdir bir oynar gibi umutlar
ispinozlar erkete tutmuş vadide-gel diye
delik deşik, sızdırıyor hançerlenmiş bulutlar
hani her izin ardında adım olurdu
bir serçe yatıyor yerde, bir de sapan!
...
tebriklerimle..serhat kardeşime..
emeğine saglık!