tenden salıncak kurmuş öykünmeler kavından önce yanar, kibrit kanıyor sancak yanım hallice başsız vagonlar gibi türbülansa girmiş masada kadehler kurulmuş saat gibi aklımın esmer yanı gerisi kulpsuz tutacak gerisi sen!..
huzursuz ve şaşkınım bugün bir uçurumun son sayhası gibi keskin ve bir o kadar gaddar avaz tutmaz çığlıklar kadar lâl suçluyum seni, yine susarak öldürmek istedim!
( ll )
yüksekten düşünce:
sen bildiğin yalanı umutla kimsesiz gönlüne bak, zaman engerek gibi sessiz akıyor içine kabul et bir süre değil bir sürü kaybetmişsin, işte! hadi, son bir kuş daha postala belki de o sağır ruh sesini duyar bu defa hem, yeni bir su beklentisi olur u m m a n ın!
biliyorsun neyle paratlarsan endamını susmaz bu körlük bereket tutmaz sıvasız parmaklar ateş düştüyse akıl samanlığına ayrılmaz, sapla saman yanmadan kabul et bölündükçe dilim dilim nihilist çarpıntılar elinde tahammülü kesilmiş bir ağırlama kuşandığın hadi uzat dudadığını kondur karanfili zehirliymiş kurbağa! sana ne!..
sadece bir kuruşluk- bir kurşunluk- mesafe durur mağdur ile maktulün arasında hem, buruşur muydu yüzün boşalır mı ellerin yamadan büyük yırtılmasa!..
unutma bu bir aşk filmi ve oyun da bundan ibaret sevmek de bu işin garnitürü! oynayıp gideceksin rölünü, hepsi bu!
olacak şey mi şimdi sek sek oynadın demek ve çizgileri de istiyorsun!
evet, delikanlı oyun bitti gerisi masalarda uvertür masallarda çigan kim ne derse desin; unutma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk; Avucundaki Tuz Kadar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk; Avucundaki Tuz Kadar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usta, yazdıklarınız öyle anlamlı ki, yorum yapacak harfleri yanyana getiremiyorum. Ben iki yüreği de kocaman kutluyorum canı yürekten. Başarılarınız bırakmasın sizi yani, her iki yüreği de. En sevgimle...
gidiş korkusuzca olmalı topraklara onurunu da al yanına saatlerini de beni de al bu yürüyüş anlamsız bakımsız bir gülüşüm var anlamsız yürüyüz anlamsız
ses müzik ve okuyuş öncelikle çokkk çok sevdiğim gibi, çok sevdiğimden.
...
Serhat beni alıştırdın artık günlük hayatta şiire giremeyeceğini düşündüğüm bir takım objelerin kullanılabilir olacağına öyle şık kullanıyorsun ki, hiç de abes durmuyor, ya da ben alıştım :)
çok sevdim şiirini maşallah, hiç kopmadan şiir yoluna devamm....
Ben önce Deniz Hanıma demek istiyorum ki.. Sesinizdeki tınıları özledim..süper bir yorumunuz var...sizi dinlemek bana çok iyi geliyor..! Serhat dost ile şiir adına güzel bir buluşma idi...her ikinizide Tebrik ediyorum...bu zevki bize tattırdığınız için..! Başarılarınızın devamını diliyorum..! Selam ve sevgiler....
Akıcı duru anlatımıyla duygulu nice güzel bir şiir okudum. Başından sonuna kadar haz ve keyif verdi değerli üstadımı güzel eserini kutluyor saygılar sunuyorum..