İşte kollarım da düştü nihayet, Dermanı kaldırdım omuzlarımdan, Çakallara maskara, mermilere siperim, Menzilinde kaldım yine gözlerinin, Sen çek tetiği, ben ölürüm yine, Öyle ya, senin gözlerinden ölmek de güzel.
Sensiz kaçıncı günüm kim bilir. Gölgelerde kaldım nur yüzlüm, Karanlıkta irkilişlerim korkudan değil ha, Bilirsin ki korkmam geceden, Sensizlikten korkarım sadece.
Resimlerinde tutuşmakta gözlerin, Avucumda sıcaklığı alevin, Yakan kor değil hasretinin ateşi, Yanan ten değil, yüreğimin Roma’sı Her gecenin üçünde yokluğunun koması, Ya götürecek toprağa ıstırabımı, Ya yine beni benden edecek, Ya beni sende hapsedip yine, Terk-i diyar edecek.
Şahi’ler gibi dağıt göğsümü, Sinemde parçalansın gülleler, Bir “ah” demem endişe etme, Demem bir kere “dur”, Sen gel de yurduma yine, Gönlümü yine prangalara vur.
Takatim kalmadı, Laf değil ha, hakikat, Gözlerim dağların ardından bir doğuşu bekliyor. Bir doğuş ki nafile, güne günü ekliyor, İzansız, izahsızım sevdiğim, Dermansız, pervasızım. Yok, haykırmaya mecalim.
Direklerim devrildi devrilecek, Bu son fırtına, sevgiler alabora, Su serinliğinde bulutlar, Mavi mor pembe yine, Siyaha kaydı mahşeri göğün, Ey sevda denen hastalık, Övün şimdi eserinle, övün!
Saat geceye vurmakta, Gece yine pencereme konmakta, Bilirim bu şarkıyı, Cik,cik,cik…
3 ses tek kelime: aşk 3 harf tek kelime: aşk, 3 kelime tek cümle: aşk.
Uyu uyuyabilirsen hadi, Midem azmakta yine, Çok yemedim, bu defa dertten, Gittin ya, yoksun hani, işte bu onun marifeti, Özlemekte yüreğim, deniz gözlü bir afeti…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Beklerken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Beklerken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mutlu olmaniz dilegiyle...
tebrikler