Sen gafil,sen var ya, Yanlış mahaldesin,en yanlış yerde, Yıkılmaz bu millet,müpteladır her derde. İman taşır yürekler,kahramanlık hep serde.
Ne işin var burda? Bura yiğit doludur, Bura acı doludur, Bura sevgi doludur, Ne işin var burda? BURA ANADOLUDUR...
SAKARYA.
Yeşil göğsünde al kanları yüzdürdün, Dönmedi yiğitlerin,anaları üzdürdün. Düşmanın gözlerinde korkuları süzdürdün, Sakarya,bu renk te ne,nedir bu kızılın? Yeşil örtün nenenin seccadesiydi, Ak örtünde adalet, İnsanlık varoldu olalı görmedi böyle nefret.
SAKARYA.
Tepeden tırnağa kan kestim, Yürekten yumruğa can kestim, Nefretten sevgiye yol kestim.
SAKARYA.
Yüz atlıyla geçtiler, Gittiler. Sağ kalanları sağlıcakla. Ölüleri onursuz ruhlarıyla taşındılar gaibe.
SAKARYA.
Vatandın,candın,namustun, Emanettin,mukadestin. Vermediler yabana, Etmediler hıyanet. Yiğitlerin tuttu sözünü, Bu imana şükret!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKARYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKARYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.