Şehitlerimize Allah’tan rahmet, Gazilerimize acil şifalar, ailelerine sabır ve sebat diliyorum, efendim. Bize gelince; yüreklerimiz yanıyor, kanımız kaynıyor! Başka Ülkede olsa hükümet derhal istifa ederdi. Maalesef bizim Ülkemizdeki AKP Hükümeti koltuğa yapışıp kaldı. Şehitlerimize "Kelle" diyen, "Türk’üm" demekten ısrarla kaçınarak "Türkiye’liyim" diyen bir başbakandan ne beklenebilinilir ki; sacayağını oluşturanların istifa etmesini bekleyelim?!. Adeta; ABD’nin kuklası gibi, onlara danışmadan iki kelimeyi bir araya getiremiyorlar. Geçiştirici, yüzeysel ve yuvarlak cevaplar veriyorlar. Kararlı biçimde kendilerini ortaya koyarak deseler ya: Türk Askerim; sınırlara, ileri!.. Dese ya: "Oğlum gel, hemen. Sen de askerliğini savaşa katılarak yap. Aldığımız raporu hemen iptal ettiririz" Nerdeee... Çankaya’ya çıkan eski AKP’limiz ise; düğün-dernekle iştigal oldular. Güya; düğünde takılanları Şehit Ailelerine bağışlayacaklarmış. Yalan hem de kocaman bir yalan. Tıpkı diğer tutmadıkları boş vaatleri gibi... Yeni gelin, onca takıyı verir mi "Hepsi benim, bana takıldı baba" demez mi? "Niye ben fedakarlık yapayım takılarımdan? Bu zamana kadar kim fedakarlık yaptı" demez mi? Şimdi sırada Çankaya’nın iç dekorasyonu ve tadilatı varmış. Eşi, Çankaya’da değişiklik yaptıracakmış. Çok önemli ya! Ne de olsa Türkiye’nin... Görüntüden vazgeçebilemiyorlar bir türlü!!! Anneyim, erkek çocuğu doğuramadım ama; onca şehitlerimizin annesiyim. Gazilerimizin annesiyim. Teyzeleriyim, ablalarıyım, bacılarıyım. Bu Vatan bizim. Her iki dedem de birçok cephede savaş yapmışlar. Durmuş Dedem matara yapmış cepheye yollamış, cepheden cepheye savaş vermiş. Yaralanmışlar, iyileşir iyileşmez yeniden cepheye gitmek için yazılmışlar ve yine yeni yeniden savaşmışlar. Tekrar tekrar vurulmuş Mehmet Dedem. Babaannemin, Anneannemin onca emeğine ne demeli? Erkeğinin ardısıra koşturmuşlar, eksiklerini tamamlamışlar. Yaralılara bakmışlar. Silah taşımışlar karda-kıyamette, kağnılarla. Mermi doldurmuşlar. Yunan’dan, Fransız’dan, Ermeni’den işkence görmüşler, tacizlere uğramışlar ama yılmamışlar "Allah" demişler, "Vatan" demişler, "Atatürk" demişler de düşmanı sersebil edip, ezmişler. Ege’de, Marmara’da ve Akdeniz’de hatta; Hicaz’da bile!.. Biz Türk Kadınlarına bugün iş düşüyor. Biz Türk İnsanlarına bugün büyük görevler düşüyor. Yapacağımız çok şey değil! Vatan için, Milli Şuurumuz için, Türk Ulusumuz ve Ordumuz için, Türkiye Cumhuriyeti Halkının bekaası için, en önemlisi de Aziz Vatanımızın Sınırları için tek yürek, yek vücut olma zamanımızdır! Kanımızla, canımızla, tüm variyetimizle herşeyimizi feda ederiz Vatanımız uğruna. Bizler de sıcak bölgelerde, zor şartlarda görev yaptık. Hanım evlatları gibi; vazifeden kaçmadık. Erkek kardeşimin kanı kaynıyor, bendenizin kanı kaynıyor. Çağırsalar gideriz sınıra ve savaşa. Anamızdan emdiğimiz helal sütün hatrına, Atalarımın ve Ay Yıldızlı Al Bayrağımın, tüm Şehit ve Gazilerimin, Vatanımın ve Ulusumun, Başkomutan Mustafa Kemal ATATÜRK’ümün uğruna feda olsun kanımız-canımız. Şehitler ölmez, Vatan bölünmez!.. Ne mutlu Türk’üm diyene!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehitler Ölmez, Vatan Bölünmez!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehitler Ölmez, Vatan Bölünmez!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olanları umursamayan duyarsız yüreklere yuh olsun. Yuh olsun Vatan-millet-Sakarya edebiyatı yapan sahtekarlara. "Askerlik yan gelip yatma yeri değildir" diyenlere yuh olsun. Yuh olsun Milletine gözlerini kapatıp, kulağının üstüne yatanlara. Yuh olsun bebek katillerine ve onları koruyup kollayan devlet erkanına. Teşekkürler Özlemce. Yazınızın etkisi yüreğimi kabarttı.
yüreğin dert görmesin. bugünlerde Amerika ağzıyla Türkiye Irak'a girerse kardan çok zarar eder diyenler var, sanki Türkiye'yi düşünüyormuş gibi. bunların varlığıyla kahroluyorum. zarar edeceksek bile "biz varız, ölmedik daha" demenin vakti geldi de geçiyor. bir Mehmet ölür bin Mehmet dirilir bizde. ölen şehittir, kalan gazi, her ikisine de mükafat var. her gün yeni yeni şehit haberleri gelirken ve bu teskere çıkmışken meclisten Haçlı dünyasının geri adım atması bize de geri adım attırmasın dilerim. selam ile...
küfürlerim tükendi, susmak en büyük tehlike... şehrimde bütün sokaklarda çığlık çığlığa insanlar, caddelerden marş sesleri yükselmekte, yarın şehidimizin biri geliyor şehrimize... bütün eskişehir gideceğiz onu cennete geçirmeye....
Atalarımın ve Ay Yıldızlı Al Bayrağımın, tüm Şehit ve Gazilerimin, Vatanımın ve Ulusumun, Başkomutan Mustafa Kemal ATATÜRK''ümün uğruna feda olsun kanımız-canımız. Şehitler ölmez, Vatan bölünmez!.. Ne mutlu Türk''üm diyene!
sonuşta olan şehitlerimize bağrı yanan analarımıza oluyor.. bu ülke üzerine siyaset yapmak cok kolay..vatan bölünmez diyenlerin coğu elini viçdanına koysun bakıyım askere gönderirken kaçı doğu düşmesin diye torpil yaptırıyor..canını gercekten vatan için verenlerde işte nurda yatıyor.. yüreğine sağlık.. Ne mutlu Türküm diyene...
Şehitlerimize Allah'tan rahmet,Yüce Türk Milletine başsağlığı diliyor,bu kahramanlık dolu satırları kaleme alan şairi tebrik ediyorum.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....İBRAHİM KARAÇAY
Çağırsalar gideriz sınıra ve savaşa. Anamızdan emdiğimiz helal sütün hatrına, Atalarımın ve Ay Yıldızlı Al Bayrağımın, tüm Şehit ve Gazilerimin, Vatanımın ve Ulusumun, Başkomutan Mustafa Kemal ATATÜRK''ümün uğruna feda olsun kanımız-canımız. Şehitler ölmez, Vatan bölünmez!.. Ne mutlu Türk''üm diyene!
ÇAĞIRSALAR HEMEN KOŞARIM ... BENİMDE BİR CANIM VAR FEDA OLSUN VATANA... NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
Bizler de sıcak bölgelerde, zor şartlarda görev yaptık. Hanım evlatları gibi; vazifeden kaçmadık. Erkek kardeşimin kanı kaynıyor, bendenizin kanı kaynıyor. Çağırsalar gideriz sınıra ve savaşa. Anamızdan emdiğimiz helal sütün hatrına, Atalarımın ve Ay Yıldızlı Al Bayrağımın, tüm Şehit ve Gazilerimin, Vatanımın ve Ulusumun, Başkomutan Mustafa Kemal ATATÜRK''ümün uğruna feda olsun kanımız-canımız. Şehitler ölmez, Vatan bölünmez!.. Ne mutlu Türk''üm diyene!
Yuh olsun Vatan-millet-Sakarya edebiyatı yapan sahtekarlara.
"Askerlik yan gelip yatma yeri değildir" diyenlere yuh olsun.
Yuh olsun Milletine gözlerini kapatıp, kulağının üstüne yatanlara.
Yuh olsun bebek katillerine ve onları koruyup kollayan devlet erkanına.
Teşekkürler Özlemce. Yazınızın etkisi yüreğimi kabarttı.