Cebimde delik yok Orhan Veli gibiyim Yüreğim kevgire çevrik Tren sesiyle boynum bükük Yatık Emine’ye olmuşum aşık Bir elimde sigara bir elimde kahve Umurumda değil gizli saklılık Beklerim Kızılcık Hikayesi gibi Hayalimdeki varlığı da Ömür az Orta yerimden çatır çattadanak çatlamışım Boğazımda Azrail’in darlığı Tiryakisi olmuşum isyan etmelerimin Başımda kavak yelleri esmiyor Dönmüyor garibin kuşları İstanbul’da değilim Hiç yaşamamıştım zaten Rumeli’de Kelimelerden salıncakta sallanıyorum Ha koptu ha kopacak Dilimde ezberlediğim yalnızlığım Sensiz sedansız bacımsız kanatsız Eğrildim be Gülüm Gamzeli gülmeni görmeyeli canlı Oysa ben çok farklı sen çok farklı Olamadık bir türlü azadlı Islık çalmaya tükmüğüm Kolumu kaldırmaya gücüm Başımı ondurmayı yüreğim kaldırmıyor Olmuşum yoklara yoldaş Geride kalmış bir Gardaş Yüreği delik deşik Endamına vurulduğum olmuş nazlı Alınganlığı arızalı Kilosuna yandığımın boğazlısı Geleceğin hesapçısı Anneyle baba bahçelerin gülü Bülbüller şakımıyor diye üzgülü Bir elimiz yağda değil bir elimiz balda olsun Bir avuntu rüzgarı esse Bakan bizi zengin sanıyor Sisli havaları kurtlara bırakmak gerek Benden elma kurdu bile olmaz Kendi kendimi yemekten doymuşum Dertlerden yok mu kurtuluşum?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAYANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAYANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir elimiz yağda değil bir elimiz balda olsun Bir avuntu rüzgarı esse Bakan bizi zengin sanıyor Sisli havaları kurtlara bırakmak gerek Benden elma kurdu bile olmaz Kendi kendimi yemekten doymuşum Dertlerden yok mu kurtuluşum?
farklı bir çalışma , havalar nasıl olurusa olsun önemli olan sizin havanız der gibi ama milletimiz bu gün havasında değil şehitlerimize rahmet tüm milletimize başsağlıgı dileriz,
Sisli havaları kurtlara bırakmak gerek Benden elma kurdu bile olmaz Kendi kendimi yemekten doymuşum Dertlerden yok mu kurtuluşum?
Soluk almaktan korktum okurken, büysü bozulsun istemedim .. Teşekkürler şairem güzel bir Şiir ziyafeti yaşadım kaleminden Kutlarım Saygı ve sevgilerimle..
Bülbüller şakımıyor diye üzgülü Bir elimiz yağda değil bir elimiz balda olsun Bir avuntu rüzgarı esse Bakan bizi zengin sanıyor Sisli havaları kurtlara bırakmak gerek Benden elma kurdu bile olmaz Kendi kendimi yemekten doymuşum Dertlerden yok mu kurtuluşum?
güzel bir şekilde işlenmiş bir şiir beğenerek okudum tebrikler değerli Şaire selamlarımla
Şiir başlığı ANLAYANA ama ben olsaydım HATIRLAYANA koyardım. Kendim , aşağı yukarı yarısını hatırladım. (Beyin kıvrımlarımın arsında şöyle bir tur attık)