(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Usta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Usta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah bilir belki çıkmam seneye Yüreğim, bedenim her yanım hasta. Sevgimi besleyip, büyüttüm diye Hedef tahtasına kuruldum usta. ....siir ve yorumda harikaydi, duyguluydu siir gibi siirdi, varolun saygilar efendim...
hayat yarışı ne usta dinliyor ne kalfa ne de çırak...en iyisi sarıl şiire gerisini zamana bırak...şiir güzel, akıcı ve berrak..teşekkürler, tebrikler..selamlar,saygılar...
dert insanı söyletirmiş..söyleyen de bu denli güzel ifade edince duygularını ortaya harika bir eser çıkıyor..tebrik ve saygılarımla sayın toprağım..sağlıcakla kalınız...
Derdimi dünyaya anlattım amma Gömmüş eşim dostum başını kuma Halime bak hele, gözünü yumma Görmezden gelene, darıldım usta.
Herkes bilir halim Bülbül_i Şeyda Dalımda gül açsa bana ne fayda? Esir etti beni bu Şeb_i Yelda Mahpustan zindana sürüldüm usta.
Sanırım bu sevmenin kuralında acı çekmek var.Boş bir hayalin arkasında koşar dururuz yıllardır.Ben bitiremedim yarım asırdır değerli gönül daşım..Zaten senin de halin benim gibi ortada.Şu bir gerçekki gönül ferman dinlemiyor.Unutmak istiyorsun unutamıyorsun. Şairiliğin en kötü yanı buymuş meğer.İnan şimdi çok çok pişmanım bu işe başladığıma,şiir yazmak günde bbin defa ölmek demek,diri diri mezara girmek demekmiş.Acılarını sevdanı her dakika yeniden yaşaman demekmiş. İşte bu yüzden bitmez bizim acımızda sevdamızda
Derdimi dünyaya anlattım amma Gömmüş eşim dostum başını kuma Halime bak hele, gözünü yumma Görmezden gelene, darıldım usta.
NE YAZIK Kİ HAYAT İÇİNDE VAR OLAN VEFASIZLIK ÇOK İÇLİ ÇOK DUYGULU DİLE GETİRİLMİŞ ,ALLAH SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLER VERSİN DEĞERLİ TOPRAĞIM BİR GELİYOR PİR GELİYORSUNUZ :(( HÜZÜN ŞİİRLERDE KALSIN TEMENNİLERİMLE CANDAN TEBRİK EDİYORUM YÜREĞİNİZE DUYGULU NEFESİNİZE SAĞLIK BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SELAM SAYGILARIMLA.
nefis bir şiirdi,,, okurken haz aldım.. bilgilendim.. aydınlandım.
vefa, sevgi, merhamet ölmedi be usta,, sizler, bizler yaşatıyoruz..
saygılar..