(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sinop'lu bilim adamı Diyojen bir gün elinde fener yerde bir şeyler ararmış.bunu görenler " ya hocam bu saatte elde fener ne ararsın ki " deyince o da " ne olacak elbette ki adam ararım " demiş..şaşmışlar ve " a hocam peki niçin adam ararsın, bak biz adam değil miyiz ? sen adam değil misin ? de adam ararsın ? " deyince o da gülerek " doğru siz de adamsınız, ben de adamım, ama ben ADAM GİBİ ADAM arıyorum " demiş..işte bu kıssadan hisse belki de sizin şiirinizdeki soruya tam olmasa da bir nebze cevap olur inşallah...adam çok ama adam gibi adama çok gerek var...güzel şiirinizi yürekten kutlarım...saygılarımla...
oktayzerrin tarafından 11/27/2006 11:39:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin tarafından 11/27/2006 11:39:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
olunur olmasına amma bu sadece ufku geniş insanların görebileceği bir durum:)
sizin değiminizle adam olmak benim gözümde insan olmaktır!insan olmanın gereğinde ne okumak ne de iş güç sahibi olmak yoktur!yeter ki kişi insanlıktan nasibini alsın!insanı insan yapan değerlerin bilincinde olsun!ama ne acıdır ki günümüzde bu bakış açısıyla değerlendiren insan çok ender!insanı insan statüsüne koymak için kimileri okumak arıyor iş güç arıyor para arıyor!ne okumak ne iş ne güç ne de para hiçbiri insanı insan yapan degerler degildir!benim kannatim;insanı adam yapan tek bi değer var ona kişinin insanlığıdır!...şiiriniz çok düşündürücü kutlarım...saygılarımla...---SILa---
Maalesef memleketimizin en derin yarası.Okuttuğumuz evlatlarımız işsiz güçsüz.Yazık bu eğitim sistemine yazık bunca emeklerimize,ondan sonra diyorlarki neden yurt dışındasında kend memleketinde değilsin,en değerli evlatlarımız başkalarına hizmet veriyor,kendi vatanlarından uzaklarda.Düşünmeyenler utansın.Pek de utanacakları yok..
işsiz güçsüz büyük adam olmaz tabiiki sayın Çınar ama iyi bir şair olur sizde şimdilik bununla idare edin umudunuzu hiç yitirmeden inşallah birgün dilediğiniz yerde olursunuz kısa ve öz şiiriniz gerçekten çok anlamlı yüreğinize sağlık saygılar.
işsizlik okuyanın da okumayanında kaderi...ama şunu biliyorum büyük sözlerle bizi düşündüren bir şair olmuşsunuz...yürek büyüklüğüde önemli değil mi...yine güzeldi şiir...saygı ve sevgiyle kalın...
Hocam keşke okumakla adam olunsaydı yada çalışmakla
evet çalışmakta gerekli okumakta ama herşeyden önce insan gibi insan olmayı öğrenirsek sanırım adam oluruz düşünülmesi gereken bir anlatım yüreğine sağlık