Alt üst oldu, ruhsal sistemim Dengesizliğim, Kendime hakimsiz, Bir sigara yaktım. Çocukluğumdan çıka gelen, Senle devam eden ayrılıklarda, Şizofrenim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
STOKLANMIŞ VEDALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
STOKLANMIŞ VEDALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem bir final ama sevgili dostum dünya sevgi üzerine kurulmuşken aslında kurulmasını isterken vedalardan vazgeçmek daha iyi değil mi doğru zaman doğru yer ve gerçek sevgi yakalanması belki de çok zor değildir bilemiyorum.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
birgün bir yerlerde belki vefadan anlayan çıkar diye ümit ediyor insan...ve belki o zaman gözyaşları sevince karışır...çok güzeldi şiiriniz...saygı ve sevgiyle kalın...
Alt üst oldu, ruhsal sistemim Dengesizliğim, Kendime hakimsiz, Bir sigara yaktım. Çocukluğumdan çıka gelen, Senle devam eden ayrılıklarda, Şizofrenim...
şiirin finali mükemmel olmuş
saygılarımla ozan fedai