(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hey gidi günler diyesi geliyor insanın. Güzel şiirinin finali buruk bir hüzün veriyor. Etme gardaş; daha nice sevaplar ve günahlar bizleri bekler. Kolay değil tabii ki. Hak bilir. Tebrikler gardaş. Sevgiler.
Hayatın zorluklarını yaşlarımız olgunlaştıkça daha iyi anlıyoruz,o yaşlarda her şey toz pembeydi gözlerde.Her gün düşen bir takvim yaprağında ömrün son demlerine yavaş yavaş yaklaştığını mı hissediyoruz bu kadar hassaslaşıyoruz.Allahım hepimize hayırlı ömürler versin,ölümün bile hayırlısını versin Yaradananımız.Yüreğinize sağlık değerli kardeşim.
Hepsi doğru da, ölüm zor değil inan ki... Sokakta yürürken bir maganda kurşunu, trafikte sarhoş bir sürücü, bir kanal çukuru, ya da bilmem kaç şiddetinde bir sarsıntı... Yahut, hiç sebepsiz giidiveriyor insanoğlu. İçlendiren bir şiirmiş. Kalemin dert görmesin.
çocuk olamasakta içimizde ki çocuğun yaşamasına izin verip hala yıldızların yakın olduğunu düşünmesini sağlamalı bence...yine harika bir şiir tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
Sevgili Çınar Göle; Keşke büyümeseydikte hep çocuk kalabilseydik diye içimden geçirdiğim çok olmuştur. Ancak bu zamanda çocuk olmak iyi değil büyümekte; Zira insanlardaki acıma duygusu maalesef iflas etmiş durumda ve acımadan çocukları bile öldürüuorlar. Şiirinizi tebrik ediyorum.
ölüm kortutmaz bizi mutsuzluğumuzda kederli olduğumuzda...ama mutluyken çok korkutur... şimdi bu şiirini okuyunca Körfez Savaşında çocukların ölümle oynadığı oyun geldi aklıma... çeşmeye vurulmadan gidip su içtikten sonra geri gelmece oyunu...ne hazindir...yüreğinize sağlık üstad....
Güzel şiirinin finali buruk bir hüzün veriyor.
Etme gardaş; daha nice sevaplar ve günahlar bizleri bekler. Kolay değil tabii ki. Hak bilir.
Tebrikler gardaş.
Sevgiler.