Aşmaya çalışıyorum hüznümü nice zamandır Diriltmeye öldürdüğüm düşlerimi Çekip çekip almaya seni dünden ve inadına Sevmeye yeniden Ey yarama dokunan ellerine kurban olduğum! Düşlerim seninle güzel ve yaşamak Seninleyim…
Ama korkuyorum Kör şeytanın kör gözü Yine bir şeyler görecek Aynı zalimlikle Koparıp alırken seni düşlerimden Kırılacak diye kolum kanadım! Sırf bu yüzden Ölümlerden ölüm seçiyorum Çağırırken seni yeniden Düşlerime Sevgiyle…
Hem belli mi olur Ya çıkagelirse bir yerlerden bir aksilik Not düşerse yüreğimin üstüne /adresine ulaşamayan mektuplar gibi/ “Adrese iade” derse Onca ölüp ölüp dirilmelerden sonra Ölürse sevmelerim Kim bağlayacak beni hayata yeniden? İnsaf et...
Vesvese etmekteyim, biliyorum Yalancı gülüşlü düşlerimin Yeniden öldüreceğini Seni ve beni Seyre koyulurken Koynuma sızan gecelerin Duygusuz ve vurgusuz sevişmelerini Biraz huzur...
Ne zaman seni anlatmaya kalksam İşte böyle, bildiğin gibi ve herkesin gördüğü Kesilir sesi soluğu harflerimin Dağılırım İmamesinden ayrılan tespih taneleri gibi Dağılır cümlelerim dört bir yana Kırık dökük Elimde kala kala Nokta ve virgüllerim kalır Bir de titremelerim Solar beti benzi şiirlerimin Üşürüm...
Ben, en iyisi Bunları yazmamış olayım Sen de okumamış ol Ve en iyisi Gönlümün alfabesinden Üç harfi silip gideyim A /silindi/ Ş /silindi/ K /silindi/
Hay aksi şeytan! Silinmedi! İzi kaldı Eskisinden daha derin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hay Aksi Şeytan! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hay Aksi Şeytan! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlümün alfabesinden Üç harfi silip gideyim A /silindi/ Ş /silindi/ K /silindi/
Hay aksi şeytan! Silinmedi! İzi kaldı Eskisinden daha derin...
SİLİNMEZZZZ ! YAZAN KALEMİN MÜREKKEBİNİN FORMÜLÜ GİZEMLİ SİLECEK SİLGİ YOKKKK. KÖR ŞEYTANIN KÖR GÜZÜ ÇIKSIN . AMA GÖNÜL ALFABESİNDE O ÜÇ HARF HEP KALSIN SEVGİLİ ŞAİREM HAYAT SEVGİYLE GÜZEL. TEBRİK EDİYORUM HARİKAYDI.BAŞARILARIN DAİMİ OLSUN SEVGİMLE.
O mutluluk bana ait ben çok severek okuyorum kaleminizden şiirlerinizi,vakit buldukça takip etmeye çalışıyorum fakat bazen geç kalışlarım oluyor narin yüreğinize özürlerimi arz ederim...
Saygıdeğer üstadem Saadet hanım kardeşim Rabbimiz sizden razı olsun muhteşem anlatımıyla duyguları dans ettiren değerli gönül kaleminizden su gibi akıcı bir şiir okudum yürekten kutlarım emeğine duyarrlı yüreğine o tandığım güçlü kalemine sağlık yürek besteniz daim olsun harikasınız bacım paylaşımınız için teşekkür ederim selam ve saygılarımı sunarım Allaha emanet olun duam ile