(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
siyah gizemin rengi severiz ara ara gizemi...ama siyahın bir özelliği yutar bütün ışığı yansıtmaz...beyaz öyle mi ya aldığı tüm ışığı göz alıcı bir parlaklıkla yansıtır...aynı aşık olanın aşkından beklediği yansıma gibi. şimdi gelde aşık olma beyaza. inadına inadına...çok güzeldi yine şiiriniz...saygı ve sevgiyle kalın...
Sevgili Çonar Göle hocam çok hoş bir çalışma... Yüregindeki bu sevgi, kalemindeki ışıltı hiç sönmesin... başka rengi bilmem ama bunun rengi aşk galiba Tebrikler..
Necatik tarafından 11/26/2006 5:39:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beyazlık itina ister,güzel yüreklerde ellerde saflığını daima korur,bu da insanın elindedir.Azıcık bir lekesi olsa bile,o lekeyi çıkaracak öylesine güzel çıkararıcılar var ki işte leke çıkarıcılar; saygı,tatlı dil,güler yüz,özveri,fedakarlık ve en önemlisi yürekteki sevgi..Değerli kardeşimin yüreğini kutluyorum az ile özü yazmış şiiriniz.
Sevgili Dilse; Hiç simsiyah bir saflık gördünüz,siyah umutlarım olsa keşke dediniz mi ya da aman tanrım ne güzel bir siyah ışık karanlık ne kadar albenili dediniz mi?İşte o beyazın eşliğinde hem sevgiliye hem de saflığa,umutlara,aydınlıklara duyulan bir özlemdir bu eşdeğer bir özlemdir benim gözümde..Hangisini düşünürsem siyaha inat bir diğeri aklıma geliveriyor.. Sanırım neden sorunuzun yanıtını verebilmişimdir,umuyorum bunu... Sevgiler ve güzellikler üzerinize olsun sevgilerimle..
iyiler siyah giyer onların beyaza ihtiyacı yoktur da. siyah denilince aklıma ilk gelen hep bu söz oluyor. neden beyaz aşkı olur ki anlamıyorum.. çalışmanızı tebrik eder saygılarımı sunarım.
Dilse tarafından 11/26/2006 4:40:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
ilk bakıldığında çok saf bir renktir beyaz ama sonraları her bakan bir iz bırakıp çeker gider.... biz hep beyaza aşık oluruz ama o beyaz bizim baktığımız ilk beyaz renk olmaktan çoktar çıkmıştır... ama biz inatla yüz vermemek için siyaha, hep döneriz yüzümüzü beyaza..... yüreğine kelimelerine sağlık sevgili üstad....HEP SEVGİYLE...
grilik siyahlaşmamak gibi bir inattır
bayazsa umut
kutlarım sayın göle
dostlukla