(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kelimelerin ayyuka çıkıp, gözü kulağı,sağlam diye dolaşanlara yüreğinizin en yüksek ve erişilmez tepelerinden nanik yaptığını görür gibiyim üstad.....kaleminize yüreğinize sağlık....HEP SEVGİYLE...
yalandan da olsa insanlarıa onları svdiğini söyleyen bir, hiç sevmeyenden az da osa yine iyidir...tabi önemli olan bu sevgini yapmacık olmayanıdır ama nerde şimdi böyle çıkarsız sevgi ve dostluklar...güzel ve doğru tesbitlerinize katılmamak elde değil ama inşallah yarınlar için, sevgi ve dostluklar adına biz yine de ümitli olmak zorundayız..Allah cümlemizi dostluğun ve sevgini önem ve idrakina erişmiş kişilerden eylesin inşallah...kutlarım...sevgi,selam ve saygılarımla...bu arada şairler birliği sitenizi az da olsa ihmal ettiğim için çok üzgünüm ama şimdi ilk işim bu güzel siteyi de ziyaret etmek olacaktır..o kadar şiir sitesine üyeyim ki hangisine koşuşturacağımı şaşırdım desem doğrudur..hoşçakalınız...
gözümüz, kulağımız,burnumuz tüm olanı biteni iyisiyle kötüsüyle hissetsin ki ayıra bilsin ama dil hep güzelden yana olsun...gönül de...ve işte o zaman sağlamlaşır akıl...yine çok düşündren bir şiir okumak sizden harika...saygı ve sevgiyle kalın...
gençler bilse ihtiyarlar yapabilse... diye bir söz var şiiri okuyunca onu hatırladım birden... evet ah bir bilebilsek bozuk olanı ve tamir etsek ya da kangren olmadan kesip atsak... sizin şu kısa şiirlerin içine dalıyorum kalıyorum... inanılmaz keyf bu şiir adına bana göre.. kısa bir şiiri bu kadar uzun düşünmek.. bunu başaran usta kaleminize.. saygıyla....
Sevgili Çınar hocam, Vallahi tebrik ederim, beş duyu organıyla bile şiir yazdınız... Şimdi bu tebrik edilmezde hangi şiir tebrik edilir... Yürekten kutlarım.. Kalemin daim olsun...
Bu hasletleri ancak zayıf insanlar bünyelerinde barındırır. Ama ne varki her insan kötülükleri görebiliyor.. O halde şöyle söyleyebiliriz; kötülüğü gören gözler görmekle kalmayacak karşı tarafa doğruyu, iyiyi gösterecek.. Evet ne demişler; güzel gören, güzel düşünür, güzel düşünen, güzel yaşar.. Maharet güzellikleri, güzeli görebilmekte..
Hayatta bazı durumlarda görmedim,bilmiyorum,duymadım demesini bilmenin yanında,bu fani dünyada en acı ve en tatlı sözleride dilimizin söylediğini bilmek gerekiyor.İşte belki o zaman sağlam olduğunuzu kanıtlayabilrsiniz,her şey insanoğlunun elinde,ölüm hariç...Değerli kardeşimin yüreğini kutluyorum..
Başarılı satirik şiiriniz(hiciv) için sizi kutluyorum.Toplumumuzun yapıcı, anlayışlı insanlara çok ihtiyacı var.Saygılarımı sunarım.