Belli ki izin çıkmış ifşaya Hakk katından Sırları faş etmeye yemin etmiş yer ve gök... Yırtarak maskesini riyakâr suratından Haykırıyor alçağa; içinde ne varsa dök!
Dök ki; görsün bu millet bir ömürlük kârını İhanetin ecrini gecikmeden ödesin... Boğsun tükürüklere çehre-i murdarını Tarih seni anarken "Lehep’ten eşet" desin.
***
Dinlesin sadasını kâinat bu gür sesin; Taklîd-i mel’un ile iblisten rol çalansın! Onbeş Temmuz gecesi parçalandı kafesin Cürmüne cürm katarak sürekli alçalansın.
İtiraf ediyorum; sarsıldık "darben ile Yan yattı, yara aldı, vatan denen bu gemi... Can verdin Türk’e hasım düşmanlara, Kandil’e Okuduğun lânette, kininde boğul e mi!
Oturup şerefsizce Coni’nin kucağına Âleme ayan ettin nezdinde neymiş vatan El atıp hayasızca Peygamber Ocağı’na Ukbanı ziyan ettin, utan ey ahmak, utan!
Utan ki maşa oldun affedilmez şer için İhanet anlamını icraatinde buldu... Utan ki bir lekesin mü’min her beşer için Şeytan dahi -kıyasla- makamından kovuldu!
Zannetme ki güvenli demir attığın liman Adaletten kaçışın beyhude bir gayrettir... Ne âlim ne hocası, sana değil müslüman; Hayvan demek, emîn ol, hayvana hakarettir.
Yâ Rabbi, affet bizi; terkedip nurdan izi Kelbin havlamasını vaaz diye dinledik... Bağlanan basiretle taltif edip densizi Yağan her hezeyanda sandık ki serinledik.
Güç olsa da ödemek hatanın diyetini Sitem haddime değil; suçluyuz, ederiz ar Sezmek mümkün olmadı hainin niyetini Cübbesinin altından haçı düşene kadar.
Bir yaz günü yırtıldı gaflet denen perdemiz Salalarla inledi Yurdumun her camisi Nice şehitler verdik; alınlar ak, tertemiz Tan doğarken kahroldu hainlerin hamisi.
Türlü tuzaklar ile çekilsekte bir harbe Yıldırmaz gözümüzü ne fırtına ne de kar Gücümüze güç katar öldürmeyen her darbe Seferle emrolunduk; zaferin Sahib’i var!
Bayrağa bedel cansa, toprak karılır kanla Şehitler Tepesi’nde nice fidanlar biter... Söz konusu vatansa hep aynı heyecanla Yine destan yazarız! Birlik olalım yeter...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BiRLiK OLALIM YETER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BiRLiK OLALIM YETER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.