Aşkın gölgesinde şöyle bir durup dinlendiniz mi hiç? Sızdınız mı en serin sevdalara? Güneş battı mı düşlerinizden kayarak ve Tutundunuz mu iplik iplik çırpınışlara?
Zehirli çiçekler düştü mü koynunuza ve İhanetin o tarif edilemez hissine dokundunuz mu bir kere? Boyandı mı ucuz ezberlere tüm gerçekleriniz? Aşkın gidişine intihar biriktirdiniz mi bir kez olsun?
Düşlerinize sattınız mı mavigülücükleri bir bir ve Yıllanmış şarap tadında içtiniz mi bir gece? Peki, ödünç verdiniz mi sevişmelerinizi soğuk kuytulara Ya da dilendiniz mi paslanmış tüm umutları sevgiliden…
Sahi siz hiç ağladınız mı gözyaşlarınıza? Yazgınızla kadeh tokuşturdunuz mu geceleri Öfkenizi kustunuz mu şu mazi denen ölüye ve Kahpe sırıtışları değdi mi kulağınıza hiç?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALDANIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALDANIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Offffffff... Şiir değil ok sanki... Deldi geçti.. Fon resmi de şiire aynı bir ifade katkı sağlamış...Devasa sevda ağacı sanki şiirin yorgunluğunu taşıyor dalında...zaten fiziki bir çardak yükü de cabası... Beşeri sevda; nebati sevda dalına yük sanki... Muhteşem bir bütünlük sağlanmış.. İnce ruhunuzu içten tebrik ederim saygıdeğer şaire... Bence "GÜN ÜN ŞİİRİ" seçilecek....gözden kaçmaz ise! Kutladım gitti yazan yüreği. Saygıyla kal,şiirle kal,edebiyatta kal... Erdemce