Abilerim, ablalarım; kardeşlerimmm! Şey... efendilerim!.. Demem o ki: Şiirin altına eklediğim videoya da kulp takmak serbest! :)
Hangi yana uçtuysam kuyruğuma kulp taktı Ne kadar gerzek varsa etrafımda kul diye Tavrım güzel olsa da haset ve kinle baktı Zavallı insancıklar, tempo tuttu öl diye!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tempo şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tempo şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi yana uçtuysam kuyruğuma kulp taktı Ne kadar gerzek varsa etrafımda kul diye Tavrım güzel olsa da haset ve kinle baktı Zavallı insancıklar, tempo tuttu öl diye!
“Hangi yana uçtuysam kuyruğuma kulp taktı Ne kadar gerzek varsa etrafımda kul diye Tavrım güzel olsa da haset ve kinle baktı Zavallı insancıklar, tempo tuttu öl diye!”
gazeteler sürmanteş bu kalem ne kıl diye meclis yasa çıkardı hakim kalemi kırdı cellat taktı ilmeği hoca talkını verdi imama sert çıkıştı namazını kıl diye
tebriklerim hayata kattığın erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsın şanssın Saadet'im..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Sabiha Sultan'ım, Ta yürekten hissediyorum biliyor musunuz, sizin "Saadet'im" deyişinizi... Çünkü öyle içten geliyor ki bana... Kibirsiz, yürekten, duru... İyi ki siz de varsınız... Yani sen de :)
Ve teşekkürler eklediğin dörtlüğe ve de değer kattığın yoruma...
Hangi yana uçtuysam kuyruğuma kulp taktı Ne kadar gerzek varsa etrafımda kul diye Tavrım güzel olsa da haset ve kinle baktı Zavallı insancıklar, tempo tuttu öl diye!
Anlamlı harika dizelerdi kaleminize sağlık kutlarım saygı ve selamlarımla..
Öl Öl..! diyenlere 'ol' diyen O' nun adaleti nokta koymanın bedelini (dev aynalarındaki kibiri- bilmişliği ) uzun uzun öğretir şairim :) ne kadar kuyruğa takılırlarsa o kadar takılsınlar ..kendini bilen diğerini de nedir ne değildir bilir asl'ında! O sebepten... dert etmemeli.
Sadece el, dil yazmıyor şiirini, gönlü de yazıyor ve ben böylesi bir usta şairin şiirlerim hakkında ne düşündüklerini acaba ne zaman öğrenebileceğim diyorum.
Çünkü şiirde ilerlemenin yolu ustaların öğütlerine uymak ve gayret eylemektir diye inanıyorum.
Şu, medyatik sayfalardaki profil kısımlarını okurken gülsem de bazen hak veriyorum, kendini noktalı, ünlemli cümlelerle anlatanlara. El vuracağına, "ben bana" der gibi...
Ben okumayı sevdim, yazan nasılsa yazıyor ve işin acı yanı, önce yazan inanıyor her kelimenin doğruluğuna ki aynalara bakabiliyoruz hepimiz hâlâ, huzurlu ve şapşalca biraz:)
Bir dörtlükle neler geldi geçti aklımdan. Hepsi de kendi romanıma dair kesitler... Yazık ki... İyi ki... Bilemiyorum ustam ama zor zenaat yaşamak. Öl öl diyenlerin seslerindeki kıskançlığın, hayat suyun olduğunu bilmiyorlar, bilmiyoruz iyi ki... Saniye bile bağışlamazdık yoksa birbirimize.
Boşver, sevmeyen de ölmesin, çok çok yaşasın. Derdim sevilmek değil, durup durup kendilerince hikaye uyduranlar, kendince üstümüze elbise biçinler yüzündendir. Aslında öyle kendime dert ettiğim yok ama yine de kırılıyorum ve basıyorum zılgıtı :)
iyi ki şiir var kime ne diyebiliriz ki ne desek batar belki ama şiirle hiç batmadan ifade imkanı buluyor şair üç günlük bile değilken hayat batana batsın:) ben neler diyorum mutluluktan sarhoş dolaşıyorum şimdi bakmayın siz bana ben bile bakmıyorum kendime:)
Hiç kimse yokmuş gibi evet kimsecikler yok bir ben bir benim var olan
sevecek bir şey mutlaka buluyoruz çok şey var söylenecek ...
İlla sevgi olmalı yedeği yok biliyorum ama yedek parçalar edinmeli insan kedi köpek iç sesi gibi toprak bağ bahçe iyi kötü gibiiii:)
ben gideyim içimde şu kadar bi şey vardı onu da buraya boşalttım gitti aha şimdi uçuyorum sevgiyle siz de öyle olun inş. sevgimle
nene hatun tarafından 3/24/2012 1:03:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrikler sevgili Saadet.
sevgimle...