her geldiğinde okur okur gidersin beni üstünkörü ne yüreğimden haberdar ne hâlimden…
üstelik duyarsızdır hep gitmelerin ne zaman sırtını dönsen Eyyûb sabrımla kalırım bir başıma yaram derin yaram açık
tut desem… ama onu da diyemiyorum ki sana! acıyorken ellerimin nasırlı yanları çaresizliğinden de dem vuramıyorum çıplaklığından da üstelik varsın olsun! kalsın ellerim üryan, sensiz yüreğim gibi daha bir nasırlı
hem tutsan da, bir süre sonra yıkamaya falan kalkarsın ellerini paklanırsın aşk kirliliğimden gidersin ellerim gider gerisin geriye koynumda, köze tutsak bağlar kendini ateşin ipleriyle kahrolurum! uzun uzadıya düşündükçe sımsıcak avuçlarının benim olmadığını avuçların ki narin ellerin hizmetkârı…
“derdin kiminle? desem... -ama demesem daha iyi sanki- haşır neşir olurken sen başkalarıyla bir de ortaya beni sevdiğine dair ağzından zoraki cümleler döktürmeyeyim dayamışım gibi namluyu şakağına...
ve aşk, dağ gibi hasretini kederini esaretini yüklemişken omuzlarıma gücüm yok bir başka kederi yüklenmeye düştükçe gözlerime aynı karede sen ve o...
git! sen, özgürlüğüne kurban ol ben, tutsaklığıma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutsaklığım Sana Değil Ateşe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutsaklığım Sana Değil Ateşe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum sizi mükemmel anlatımdı mükemmel şiir olan,okumasını bilen yazmasını bilmeyen sevgiliye idi sitemler.Sizi kaleminizi kutlar sevgi,saygı,selamlarımı sunarım.
derdin kiminle?" desem... ama demesem daha iyi! sen, senle haşır neşir olurken bir de ortaya dayamışım gibi silahı başına zoraki cümlelerini döktürmeyeyim hadi git! sen, özgürlüğüne kurban ol ben, tutsaklığıma…
her dil git der de yürek ne der ... bence yürek tutsaklığa da razı gelir hüzünede gönüllerde kalmalar hep bahar bahçe olsun kutlarım güzel yüreğini
tut desem… ama onu da diyemiyorum ki sana! acıyorken ellerimin nasırlı yanları muhtaçlığından da dem vuramıyorum çıplaklığından da üstelik varsın olsun! kalsın ellerim üryan, sensiz yüreğim gibi daha bir nasırlı
hem tutsan da, bir süre sonra yıkamaya falan kalkarsın ellerini belki paklanırsın aşk kirliliğimden gidersin ellerim gider gerisin geriye koynumda, köze tutsak bağlar kendini ateşin ipleriyle kahrolurum! düşündükçe sımsıcak avuçlarının benim olmadığını ellerin ki narin ellerin hizmetkârı…
sayfanızdan güzel bir şiir okudum tebrikler.
AHMET ACAR tarafından 3/21/2012 9:53:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
hasretini
kederini
esaretini
yüklemişken omuzlarıma
gücüm yok
bir başka kederi yüklenmeye
düştükçe gözlerime
aynı karede
sen ve o...
Beğeniyle okudum şiirinizi.Sunumundaki emeğinizi de kutluyorum arkadaşım.
Selam sevgiler.