(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Âşıktan Işığa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Âşıktan Işığa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1998 tarihli şiiriniz bu ise, katetmiş olduğunuz yolda döktüğünüz inci taneleri insanın başını döndürecek mahiyettedir..şiirdeki uyum ve dinamikler takdire şayandır..tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
1998 mi sahi? Biçem 11 li ve 8 liklerin düellosu mu peki? Uyaklar klasik düzene uygun. Yanılıyor muyum yoksa? Özgün bir deneme sanırım bu.
Hece kalıbının özünü kavrayamayıp, durağı kafiyeyi neydem, hece sayısını tutturup yazıyorum kafiyeydi redifti, aman pek de sıkılıyorum deyerek, yazdığına da hece demeye cüret edenler, senin kalemini etüt etmeliler bence. Şair olunmuyor, doğuluyor sanırım :) Diplomayla yada kartvizite şair yazdırmakla alakası yok bu işin.
Tebriklerim ve saygımla Usta. Şiirdi okuduğum. Biçemi ve özüyle özgün ve başarılı bir şiirdi.
1998 yılında yazılmış bir şiir .. aydınlık arayan yürek dilerim aydınlığa kavuşmuştur. yazan kalem hisseden yürek hiç susmasın dileklerimle kutluyorum. Saygılarımla
Sayın Sade Allah seni karanlıkta bırakmasın...Daim aydınlıklarda ol. Sıkıntılı , kabus sonrası yazılmış kadar etkileyici dizelerdi. Tebrik eder sevgiler sunarım.