(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAM MI OLUR? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAM MI OLUR? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siirlerinize ve sayfaniza bir suredir giremedigim ; siteden hayli uzak olusum iste yine bu guzel siiri , Mehmet Ali beyin o guzel yorumunu kacirmisim iste . Yurekten kutladim tum guzellikleri bir arada sunan sizlere , seckiye . Selam ve syagimla...
Bu şiiri defa kez okumama rağmen doyumsuz tadıyla gene geldim,Yorum bırakmadığımı farkettim kutlarım dost kalemini Mükemmel bir çalışma nice başarılara diyelim saygılarımla
Oncelikle candan kutlarım.Tarihi,dini değerlerin ve hasletlerinin ön plana alınarak bayramların nasıl bayramlar olması gerektiğini ortaya koyan değerli şiirinizi defaaten,zevkle okudum.Hayırlı akşamlar,sevgi ve saygılarımla...
Bayrama yakışmış bu şiir. İslam Tarihinden öz bilgi demeti de sunulmuş. Emekli bir şiir olmuş. Çok hoştu Mustafa Bey, Hem şiiri yazan güzel yüreği hem Mübarek Kurban Bayramınızı kutluyorum.
Harika yüreğine sağlık .ayrıca Kurban bayramınızı eni kalbi duygularımla kutlar nice böyle güzel bayramlara erişmenizi temenni eder gurbet diyarindan sevgi ve saygılarımı sunarım
YAKLAŞ KARIŞ KARIŞA KULAK VER YAKARIŞA KARDEŞLİĞE, BARIŞA EL KİM OLUR KARIŞA? ADIMIZ BAYRAM OLSUN! TADIMIZ BAYRAM OLSUN! BAYRAMIN KUTLU OLSUN! HER GÖNÜL MUTLU OLSUN! Bayrama yakışan güzel şiirinizin seçkiye layık olduğunu bildirir, selam ve saygılar sunarım.
Olur mu hiç olmaz elbet... Gönül Hakka dönmeyince, baş secdeye varmayınca masur gibi yanmayınca, leyla deyip gezmeyince ateşlere düşmeyince Ondan gayri silmeyince bayram mı olur...
Günün şiirini ve şarini kutluyorum.... Hayırlı bayramlar... Bayramınız bayram ola...
Harika bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ederim. Bu vesile ile Kurban Bayramınızı en kalbi duygularla kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Çürümeden kalpte kinim Azâptır bu beden in’im İrem bağı gibi sin’im Kokmasa bayram mı olur. BARİKAYDI MUSTAFA BEY.KUTLADIM SELAM İLE. BAYRAMINIZ BAYRAM OLA
Yurekten kutladim tum guzellikleri bir arada sunan sizlere , seckiye .
Selam ve syagimla...