(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyarsız olmadım gözlerimden kalbime inen duyguların yellerinde, her daim ne teraziler kurdum ben kalbimde.Elhamdülillah hamdım piştim bu âlemde, bir özlem ki ne kadar da özendim dalından düşmeyi bekleyen olgun meyvelere! Anlayın beni ey dostlar, kulak verin sesime, gönül dolusu selamlar olsun hepinize... Haklı övgülerin muhatabı bir şiirdi. Tebrik ederim Kardeşim. Dost kalbine kucak dolusu selam ve sevgilerimle...
saygıdeğer üstadım canım kardeşim Mustafa bey Rabbimiz sizden razı olsun muheteşem anlatımıyla içerik ve imgesiyle özüne has olsada insana benliğini hatırlatan harika bir eser okuma hazzı yaşattığınız için teşekkür eder o güzel ihlaslı yüreğinizi yüreğimle kutlarım harikaısnız üstadım yürek sesiniz daim olsun kalbi selam ve saygılarımı sunarım Allaha emanet olun duam ile
Duygulu içlendiren böyle güzel bir esere imza atan değerli usta kaleminizi canı gönülden kutlarım Mustafa gardaşım.Yüreğinize gönlünüze sağlık saygı ve selamlarımla..
Ustaca yazılmış özenle kaleme alınmış harika bir eser okudum.Yaradana sesleniş yakarış içtendi.Değerli eserinizi canı gönülden kutlar saygılar sunarım..
Hesaplaşma kendiyle.. şiir.. güzel şiir tüm kural kuramlarıyla.. kutlarım kaleminizi saygılarımla.. daim olsun yüreğinizin ışığı kaleminiz hep yazsın...
Bana göre günün şiiri. Okumaya doyamadığım, kural ve kaideleri yerli yerinde, akıcı, anlam ve anlatımı mükemmel dizelerdi. Saygı duydum, tebrik ettim dostum.
Üstadım gzüel bir yürek sesi okudum kendini meydana koymuş özünü eleştimiş dizeler denizine daldım duyguların daim olsun yârin yüce Mevlam olsun encamimiz ahirimiz o.Selam ve dualalrla kalınz.
Çok çok güzel, insanın can damarına dokunan dizeler. Manevi bir haz veriyor. Şiirin dili çok zengin, zekice tasarlanmış ve tema çok güzel işlenmiş. Kutluyorum.
Her kelimesi her cümlesi derin bir mana ve duygu yoğunluğunda,müthiş güzel bir şiir,her kıtası ben kaliteyim diyor,,, kaleminize yüreğinize sağlık,tebrik ederim,
gamze ofluoğlu tarafından 3/2/2013 7:39:26 PM zamanında düzenlenmiştir.