(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiçlik ve Kalabalık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiçlik ve Kalabalık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nedir yüzünde dalgalanan bu tebessüm deseler Hiçliğim ve kalabalığım derim Susarım Acıya çalar nefesim...
Bazen sayfalar dolusu yazılanlar meramı anlatmaya yetmiyor ,bazense bir kaç satır sayfalar dolusu anlatımı içeriyor,işte böyle kısa ama çok anlamlı düşündüren dizeler tebrik ediyorum sevgili şairem duygularına mahir kalemine sağlık başarıların bitimsiz olsun.sevgimle.
Değerli Şairem!Şiir kısa.Ama düşününce, insanı uzaklara çok uzaklara götüren bir şiir.Dal hayale gitsin.Yorumunu yap,anlat.Herkes kendi hayallerine göre bir yorum yapacaktır.Herkesin bir yerde birleşeceğine inanıyorum.Güzeldi. Şairem.Sevgilerimle Not:Urfalı mısınız?Ben urfalı olduğum için sordum.
Bu kişiyle dış dünya arasındaki iletişimdir,bazan bir çiçekle halleşebilirken,bazan koca kalabalıklarda yalnız olur insan,kutlarım Saadet. Saygılarımla.........
Toplasan toplasan bazen birkaç kelimedir ama ne çok duyguyu barındırır-anlatır içinde... Koskoca bir hayatın öyküsüdür aslında.. Anlayana!
O birkaç satır sayfalarca yorum yazdırabilir insana.. Düşündürür sorgulatır hem eser sahibinin yüreğini hem hayatı inceden inceye...
Susmak.. Bazen ne çok çok sözdür. Söylenecek ne çok şey varken konuşmamaktır... Bazen en büyük cevap bazense tepkidir.
Belki sözlerinin anlaşılamayacağını yahut karşıdaki kişinin-insanların benliğinde-zihninde gerçek manasını bulamayacağını bildiğinden susmuş 'Şair'..
Kondurmuş dudaklarına tebessümü belki hayatın götürdüklerine geride bıraktığı izlere boşvermek ya da boşvermiş görünmek belki de hıncını almak için. Tüm kırgınlığına rağmen kırıcı olmamak adına ve belki de yüreğini üzenleri mahçup etmek, inadına inadına dik durmak için susmuş..
Sadece susmakla kalmayıp bazen bakmamak, görmemek, yok saymak adına kanayıp acı çekse de yüreği tebessümle/susmuş...
Daha daha ne çok şey anlatıyor dizeler.. Daha fazla yormayıp g-özünüzü susmalı şimdi.. Çok beğeniyle kutlarım.
Hiçliğim ve kalabalığım derim
Susarım
Acıya çalar nefesim...
dizeler küçük olsa da içerik dolu ve anlamlıydı tebrik ederim.