hani diyorum ki, seni hiç sevmediğimi varsaysaydım ya da girdiğin gibi yüreğime çıkmasını da bilseydin beynimden gözlerimden uzaklaşsaydın koşar adım kurtulsaydım soğuk bedenimin külçe gibi yığılmasından
kıpırdatsaydım sonra elimi kolumu parmaklarımı uzatsaydım karanlığıma el yordamıyla da olsa bulsaydım kendimi öpseydim yaralarımı iyileşseydim ve kendime bir güzellik yapsaydım unutsaydım seni ne iyi olurdu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne İyi Olurdu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne İyi Olurdu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öpseydim yaralarımı iyileşseydim ve kendime bir güzellik yapsaydım unutsaydım seni ne iyi olurdu...
Keşke mümkün olsaydı oyaraları iyileştirmek ve unutmak ama hiç kolay değil.gönüle yer edenelri unutmak.duygularınıza yüreğinize sağlık sevgili şairem kırgın gönülden duygulu dizeler tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum sevgimle.
hani diyorum ki, seni hiç sevmediğimi varsaysaydım ya da girdiğin gibi yüreğime çıkmasını da bilseydin beynimden gözlerimden uzaklaşsaydın koşar adım kurtulsaydım soğuk bedenimin külçe gibi yığılmasından
kıpırdatsaydım sonra elimi kolumu parmaklarımı uzatsaydım karanlığıma el yordamıyla da olsa bulsaydım kendimi öpseydim yaralarımı iyileşseydim ve kendime bir güzellik yapsaydım unutsaydım seni ne iyi olurdu...
yazan yüreği yürekten kutluyorum güzel bir calişma kalemin daim olsun şaire dost
Bana insanan kendisini yenileme arzusu içerisinde olduğunu ve dış engellerin aşılmasının güçlüğünü hissettirdi. Bence güzel bir şiirde . Kaleminiz susmasın
hani diyorum ki, seni hiç sevmediğimi varsaysaydım ya da girdiğin gibi yüreğime çıkmasını da bilseydin beynimden gözlerimden uzaklaşsaydın koşar adım kurtulsaydım soğuk bedenimin külçe gibi yığılmasından
ÇOK ÇOK GÜZELDİ.. . ANLAM YÜKLÜ BİR PAYLAŞIMDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN.... KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ. SELAM VE SAYGIMLA.
Ne iyi olurdu ; Ama bedenimizin neresine nereye kadarına hükmedebiliriz Ellerimiz unutsa gözlerimiz arar içimiz sussa hatıralar seslenir Tutar elimizden hüzün ve aşk yerini yeniden alır kendimize bir güzellik yapamadan hemde ....
Şİir? O hep inandırdı beni yazdığı mısralara. İyi olurdu, diyesim bile var şimdi hatır için ancak... Aşk bu kaleme çok yakışırken, mahsuscuktan "keşke" demiş gibi okudum ben. Yine inandım, unutulmamaya değdiğine, yazdığının.
Saygı değer üstadem emeğinize sağlık, sitem vari muhteşem güzellikteki şiirinizi beğeni ile okuma fırsatı buldum kaleminiz gönlünüz var odun saygılarımla esen kalın.
Saadet Hanım Kardeşim; Ben elli yıldır unutamadım, siz nasıl unutacasınız. Yıldız Hanımın da dediği gibi, iyi ki unutmamışsınız. Bu güzel mısraları okuyamazdık. Saygılarımla. Ahmet AYAZ
kıpırdatsaydım sonra elimi kolumu parmaklarımı uzatsaydım karanlığıma el yordamıyla da olsa bulsaydım kendimi öpseydim yaralarımı iyileşseydim ve kendime bir güzellik yapsaydım unutsaydım seni ne iyi olurdu...
ne iyi olurdu bir silgiyle silebilseydik tüm unutmak istediklerimizi hiç yaşanmamış gibi ,yeniden doğmuş gibi huzurlu olabilirdi ruhumuz ,yüreğimiz keşke...
kıpırdatsaydım sonra elimi kolumu parmaklarımı uzatsaydım karanlığıma el yordamıyla da olsa bulsaydım kendimi öpseydim yaralarımı iyileşseydim ve kendime bir güzellik yapsaydım unutsaydım seni ne iyi olurdu...
hani diyorum ki, seni hiç sevmediğimi varsaysaydım ya da girdiğin gibi yüreğime çıkmasını da bilseydin ve beynimden, gözlerimden uzaklaşsaydın koşar adım kurtulsaydım soğuk bedenimin külçe gibi yığılmasından
kıpırdatsaydım sonra elimi kolumu parmaklarımı uzatsaydım karanlığıma el yordamıyla da olsa bulsaydım kendimi öpseydim yaralarımı iyileşseydim ve kendime bir güzellik yapsaydım unutsaydım seni ne iyi olurdu...
ELINE GÖNLÜNE SAĞLIK GÜZEL OKUUDUM KUTLARIM SEVGİYLEKALIN
kıpırdatsaydım sonra elimi kolumu parmaklarımı uzatsaydım karanlığıma el yordamıyla da olsa bulsaydım kendimi öpseydim yaralarımı iyileşseydim ve kendime bir güzellik yapsaydım unutsaydım seni ne iyi olurdu...
SAHİDEN HERKES ;HER YÜREK KENDİ DERDİNE DERMAN OLABİLSEYDİ NASIL OLURDU? Düşündürdünüz beni de.?
hani diyorum ki, seni hiç sevmediğimi varsaysaydım ya da girdiğin gibi yüreğime çıkmasını da bilseydin ve beynimden, gözlerimden uzaklaşsaydın koşar adım kurtulsaydım soğuk bedenimin külçe gibi yığılmasından
kıpırdatsaydım sonra elimi kolumu parmaklarımı uzatsaydım karanlığıma el yordamıyla da olsa bulsaydım kendimi öpseydim yaralarımı iyileşseydim ve kendime bir güzellik yapsaydım unutsaydım seni ne iyi olurdu...
şiir ve animasyon muhteşemdi kutlarım.Kalemine yüreğine sağlık.
Video şiire ait değil ama çok sevdiğim bir yabancı şarkı... Bazen çok beğendiğim videoları ekliyorum şiirimin altına.
Aslında video hazırlamasını biliyorum ama zamansızlıktan hazırlayamıyorum. Kim bilir belki zaman bulunca bu şarkı eşliğinde bir video hazırlarım belki...
Baksanıza yanlış yazdıklarımı düzelttiğimi belirtmek için yazdığım cevap mesajında bile yine yanlış var.
"cümle ve tuş hataını..." demişim. Oysa "hatası" olacaktı. Hay Allah'ım ya! Cümle kurma özürlüsü müyüm neyim :) Ya da bütün suç klavyeyi on parmak kullanmam da... Hızlı yazınca da ya fazladan kaçıyor harfler ya da eksik yazıyorum. Ya da karman çorman bir cümle çıkıyor ortaya...
... ...bazan düşünüyorum da ; acaba hep yorum mu yapsam :) ...şiirlerimden fazla ilgi çekiyorum , yorum alanında :) ...tekrar selam ve sevgiler şairem,
"... ...bazan düşünüyorum da ; acaba hep yorum mu yapsam :) ...şiirlerimden fazla ilgi çekiyorum , yorum alanında :) ...tekrar selam ve sevgiler şairem, "
Yukarıdaki satırlar size ait. Yanlışlıkla yorum yazan diğer arkadaşın yorumu altına yazmışsınız ve bu benim gözümden kaçmış. Cevap verme gereği gördüm ama cevabımı diğer yorum altında değil, buradan yazabilmem için yazdıklarınızı kopyalayıp buruya aldım.
Evet, doğru. Ben yorumunuzu şiirime ait bir yorum olduğu için etkili yorum olarak seçmedim. Sizin yazdığınız dört kıtalık dizeleriniz için seçtim, evet...
Bazen bir sayfa dolusu şiir yazarsınız ama bu denli etkili olmaz. Sonra kalkar dört dizelik yazarsınız ve çok beğenilir. Ki, ben en çok da kısa şiirlerlerde yakaladım mı ruhuma hitap eden o doluluğu, beğenirim. Kısa şiirleri severim.
Aslında kimi zaman insan yorum yazarken de bir an da şiir yazabiliyor. Ben de bu çok olur ve ben o an vazgeçerim yazdıklarımı yorum olarak eklemekten, alır bir kenara koyarım daha sonra şiirlerimde kullanmak üzere. Yani yorum olarak yazdığımı kaybetmeyi göze alamam. Bencillik işte :) Siz de bunu yapabilirsiniz mesela.