3 Mart 2007’de kaybettim annemi, sanki bu gün gibi...:(( Mekanın Cennet Ruhun Şadolsun Annem...
Boğazım düğüm düğüm, Yanağıma süzülen yaşlarla Yüreğim bir kördüğüm, Mart ayı geliyor anne, Senin beni bırakıp gittiğin gün Ve ardından can yoldaşım, O da gitti biliyor musun?
Bizimkisi başka bir sevgiymiş İçimin yanmasından anladım, Yazamıyorum anne, Öyle bir hançer saplı ki şu an boğazımda, Nefes bile alamıyorum…
Biliyorum ölüm herkese hak Ama ben sana hiç doymadım ki, Doyamadım gül kokuna, Sen yanımdayken ben hep çocuktum, Büyümemiştim işte, Neden beni büyütmeden gittin anne…
Hani ben çalışırken evde vakit geçmiyor diyordun ya Oyalanmak için renk renk orlonlar isterdin benden, Onca yıl geçti de üstünden, Ellerinle ördüğün o paspaslar bile, Hâlâ sapasağlamlar anne…
Hani çok sevdiğin balık resimli mavi su bardağın, Çiçeklerle bezeli yemek tabağın Ve üstünde kocaman harflerle, LIPTON yazan eşantiyon tepsin, Hepsi, hepsi duruyor anne…
Seccaden, tesbihin, kuzu yününden minderin, Battaniyen çarşafların, hepsi yerli yerinde, Bir sen yoksun, neden anne, neden yoksun Mart Ayı geliyor anne ve ben seni, Her gün daha çok arıyor ve daha çok özlüyorum, Annem ne olur duy beni, Sana öyle çok ihtiyacım var ki, Mart ayı geliyor Anne...! Sen Neden Yoksun…!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mart ayı geliyor anne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mart ayı geliyor anne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seccaden, tesbihin, kuzu yününden minderin, Battaniyen çarşafların, hepsi yerli yerinde, Bir sen yoksun, neden anne, neden yoksun Mart Ayı geliyor anne ve ben seni, Her gün daha çok arıyor ve daha çok özlüyorum, Annem ne olur duy beni, Sana öyle çok ihtiyacım var ki, Mart ayı geliyor Anne...! Sen Neden Yoksun…!
Seccaden, tesbihin, kuzu yününden minderin, Battaniyen çarşafların, hepsi yerli yerinde, Bir sen yoksun, neden anne, neden yoksun Mart Ayı geliyor anne ve ben seni, Her gün daha çok arıyor ve daha çok özlüyorum, Annem ne olur duy beni, Sana öyle çok ihtiyacım var ki, Mart ayı geliyor Anne...! Sen Neden Yoksun…!
Anne özlemi sevgisi bir başka çok güzeldi efendim duygulandıran nice güzel eserinizi canı gönülden kutlar saygılar sunarım..
Boğazım düğüm düğüm, Yanağıma süzülen yaşlarla, Yüreğim bir kördüğüm, Mart ayı geliyor anne, Senin beni bırakıp gittiğin gün Ve ardından can yoldaşım, O da gitti biliyor musun?
sözün bittiği yerde buldum kendimi anne ve can yoldaşı farklı kavramlarda olsun ikiside birbirinde ayrılmaz et tırnak gibi kaleminizi yürekten kutluyorum söz bırakmadınız bizlere duygunun en derinin yaşadım sayenizde
“Boğazım düğüm düğüm, Yanağıma süzülen yaşlarla, Yüreğim bir kördüğüm…”
Anneler !... Annelere BORÇ, daha biz doğarken başlar Lakin bir tek mucizesi bile teşekkürümüzü çok aşar ! O da, O’nun bizler için duyduğu tehlikeli sancılar… Anneler bu dünyadan hep alacaklı göçerler, Gün gelir, taşar yürek’ten o değerler Varsa şayet, basit bir çocuksu kırılganlık bile, O ölünce bizim aklımızı hep zorlar; Böyle bir anı ömür boyu yürekte kanar !!! Hayatını bir “Pişmanlık” zindanında harcar ! Yetmez bazen de ağlayıp, inlemeler Ah !..Anneciğim feryatlı dövünmeler… Hatta var ki öyleler, Arkasından ğitmeye bile yeltenirler ? Maalesef mevcuttur bu yaşanan hikayeler… Onun için layıktır her şeye tüm anneler...
Mekanı Cennet olsun dilerim Annenizin…. Sayenizde bir kez daha yad ettim annemi… Ayrıca bu güzel şiir için tebrik ve teşekkürler !!!...
Onatça tarafından 3/16/2012 10:56:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Size de merhabalar !!!..... ANNE Dendi mi hep yüreğimde bir şeyler sızlar !.... Her Anne şiiri sanki içime derin bir ÇİZİK atar !!!!... Sizin şiirinizde duyurdu bana aynı sancılar....
Dinlediğiniz için Teşekkürler ve Mutluluklar !!!...
Sayın GÜRCANOK; Kuşku yok ki annelerin hakları ödenmez ve hep alacaklı giderler bizlerden ayrılırken...
Evlatlık görevimi gücüm yettiğince yerine getirmeye çalıştım ama umarım razı olarak gitmiştir...
Yazmak o kadar zor ki...
Ebediyete intikal eden tüm anne-babalara ve diğerlerine bu Mübarek günde bir kez daha rahmet, bilerek ya da bilmeyerek onlara karşı bir noksan yada kusurumuz olmuşsa, Yüce Yaradan'dan cümlemiz için af diliyorum...
Boğazım düğüm düğüm, Yanağıma süzülen yaşlarla, Yüreğim bir kördüğüm, Mart ayı geliyor anne, Senin beni bırakıp gittiğin gün Ve ardından can yoldaşım, O da gitti biliyor musun?
Annenize Allah rahmet eyelesin kabrini cennet bahçerlerinden bir bahçe eylesin.
Seccaden, tesbihin, kuzu yününden minderin, Battaniyen çarşafların, hepsi yerli yerinde, Bir sen yoksun, neden anne, neden yoksun Mart Ayı geliyor anne ve ben seni, Her gün daha çok arıyor ve daha çok özlüyorum, Annem ne olur duy beni, Sana öyle çok ihtiyacım var ki, Mart ayı geliyor Anne...! Sen Neden Yoksun…!
Sabh sabah ağlattın beni şairem çok güzel bir şiir olmuş ANNE deyince herşey duruyor yüreğine sağlık Ahhhhhhhhhhh...Anaaaaammmmmmm....ahhhhhhhh. sağ olsa dizlerinde uyusam saygılar