sızlatma yaralarınla yaralarımı konuşturma beni antika! ki çözülürse dilim ağzımın içi zehir zıkkım…
kim dedi sana kim! ağzında dilin yokken düş diye bir sevdanın peşine şimdi kim dinler seni böyle sızım sızım benden başka
etme antika! bana nöbet tutturma başında kapı aralarında durma geçti “ceee!” yapmaların vakti hem çocuk da değilsindir artık büyümüşsündür öpülürken dilsiz ağzın
istersen önce sevişmeyi öğren antika! bakarsın birilerini seversin karın tokluğuna ne de olsa açsındır yâr sıcağına
bugün ne gündür antika? bu süs püs… anladım bu gün senin günün ve sen artık bir günlüğüne sultan da olursun göğsündeki süt kokusuyla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Antika şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Antika şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'antika' derken şair ( şaire demek iğrenç geliyor bana hee..) aslında mit mi demek istemiş ne!?
mit'ler toplumları temsil ederler, bu temsiliyet günün, hatta yarının da aynası niteliğindedir..
Kadın da mitidir yaşamın, masalsı yaşamlardan kopup gelen ve fakat bu günün itilip kakılanı, yanlış yerde, yanlış zamanda, yanlış mecralarda hırpalananı.. mitlerin özelliğindendir hırpalanmak..
Muhteşem dizelerinize canı gönülden tebrikler çok güzeldi efendim yüreğinize kaleminize sağlık 8 Mart Kadınlar Gününüzü canı gönülden kutlar saygılar sunarım..
kim dedi sana, kim! ağzında dilin yokken düş diye bir sevdanın peşine şimdi kim dinler seni antika böyle sızım sızım benden başka GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ.. SELAM VEDE SAYGIMLA..
Kadınlarımız için en güzel gün olması gereken bir gün amma,malesef ekonomik bağımsızlığını kazanamayan,cehaletin kol gezdiği Ülkemizde aynı serenad devam ediyor
'antika' derken şair ( şaire demek iğrenç geliyor bana hee..) aslında mit mi demek istemiş ne!?
mit'ler toplumları temsil ederler, bu temsiliyet günün, hatta yarının da aynası niteliğindedir..
Kadın da mitidir yaşamın, masalsı yaşamlardan kopup gelen ve fakat bu günün itilip kakılanı, yanlış yerde, yanlış zamanda, yanlış mecralarda hırpalananı.. mitlerin özelliğindendir hırpalanmak..
Hufsssss... bu baş ağrısı...