mermerin karnındaki toprağa ağıtlar yakacaklar yine beyhude sallanacak bir müddet bayraklar sonra susacaklar herkes kendi evine…
çizecekler kadını yine meydanlara, mutlu mutlu asacaklar mitinglerde gözlerine umudun en yalancı resmini sonra dağılacaklar ortalık in cin ortalık kadın çilesi…
kimsecikler görmeyecek sonra dört duvar arasını ki gece hiç bitmeyecek kadar uzun ve zulüm ve çığlık çöküp oturacak kan çanağı gözlere gözler ki mart ayları kadar sancılı ağlayacak kadınkadın…
gün ertesi ve yine bir başka köşede bir başka kadın başlayacak dört duvar arasından toplamaya “bu son ağrım” diyerek, yarasını duvağını, kadınlığını gelin çiçeklerini öperken dudaklarından toprağa gömülü kız çocuklarını…
vakitse vakit! tamamsa tamam! duymazsa duymasındı kimse! toplayacak sesini kadın gidecek, acelesi var gökyüzünde şenlik var ve bir de binlerce sevgi kuşları…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mart Sancısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mart Sancısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"ATEŞ, ZULÜM, ÇIĞLIK" Acıları, gözyaşları ve tüm umutsuzluları bir yana Kutsal bir varlık olarak Kadını anlatan bu güzel şiirinizi belki birgün tüm güzelliklerini aksettirecek bir ikinci şiirle tamamlarsınız, tebrikler...
doğacak küllerinden öksüz çocuklar mor yine mor dudaklar kan, kırmızı oysa sevgi en çok da kadına yakışırdı dökülmeseydi kaldırımlara çocukları…
mermerin karnındaki toprağa ağıtlar yakacaklar yine beyhude sallanacak bir müddet bayraklar sonra susacaklar herkes kendi evine… GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM EMEĞİ.. SELAM VEDE SAYGIMLA..