puslu tenlere devinim bir sabah yorgansız yatak keyfi tek başına bir temmuz sıcağı soğuğum üşüyor terlere bulanmış alışmak lazım artık
hoşgeldin sultanlık!
kırık keman inlemesi tavında her ses tüm müzikler sanki hüzünlü/abondone sevinmekle üzülmek arası düşünmeler saltanatın bedeli zamana keşide siyah elbiseler dolaba mavi apoletli bir ayrılık mı bu yoksa geç kalınmış bir iktidar mı?
her bitiş sürçülisansız tertemiz bir başlangıçtır hayata azalttığın ağırlıkla daha süratli bir koşu varidatına güller serpilirken yukardan her türlü suikaste gebedir artık eşkalin ne yapalım inceldiği yerden koptu zayıf halka! artık elinde bak geç kalmış bir esaretin/ayrılığın mazbatası!
mavi düşlere gerçeklik lazım şimdi geri döndü saltanat nasılsa zaman; mevsimsiz özlemlere, turfanda dalma vakti kırık dökük esaretler çöpe giderken payitahta yeniden bir merhaba demeli!
tevellüdün son demlerinde de olsa bekâretin sıfatını nakşetmişler ya sana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tevellüdün Son Demlerinde Sultanlık* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tevellüdün Son Demlerinde Sultanlık* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her bitiş sürçülisansız tertemiz bir başlangıçtır hayata azalttığın ağırlıkla daha süratli bir koşu varidatına güller serpilirken yukardan her türlü suikaste gebedir artık eşkalin ne yapalım inceldiği yerden koptu zayıf halka! artık elinde bak geç kalmış bir esaretin/ayrılığın mazbatası!
Zekice dostum...
Seniş okumak güzel...
Sevgimle...