Her yaşa uygun bir aşk dili var Her yaşa uygun bir sevgili... Kırkından sonra azanı anladık da, Atmışından sonra kudurana ne demeli? Ona da uygun bir ateşten ok O elbet bilir gireceği yeri...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLDAN ÇIKAN HERGELE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLDAN ÇIKAN HERGELE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet Yanlış anlamış olabilirim özür dilerim. Hem atalarımız ne demiş.En güzel ve en sağlam dostluklar,arkadaşlıklar kavgayla başlar.Ben görevim vede gezi amaçlı 10 a yakın Adana da bulundum Orasının insanlarını çok sıcakkanlı olarak tanıdım.Sizi istemeden de olsa kırdı isem özür dilerim,en güzel günler sizin ve sevdiklerinizin olsun.Sevgiyle ve sevgiliyle kalın.
Benim dengimi ve ne istediğimi nereden biliyorsunuz. Evet babanız yaşında olabilirim sizin yaşınızda çocuklarım vardır belkide sizden bile büyüktür. Beni hoş görün veya görmeyin o size kalmış. Ben size bir saygısızlık etmedim. Eşimle çok mutluyum ve eşimden de memnunum. Hiç bir zaman haramda gözüm olmadı. Bu kanıya nereden vardınız onuda anlaya bilmiş değilim. Ben sadece sizin yazdığınız şiirlere göre yorumlar yaptım. İçeriğini ve şiirde anlatılmak isteneni anlamadan Çok güzel olmuş kalemine ve yüreğine sağlık gibi Kalıplaşmış kelimelerimi kullansa idim,demek ki siz eleştiri değil övgü istiyorsunuz.SAYGILARIMLA....
Saygılar........