(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL EVİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL EVİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yürek sesinizi,nefesinizle canlandırdığınız devasa şiirnizi kutluyorum...kaleminiz kavim yürek sesiniz daim olsun...ŞAİR HER GÜN DUYGUSAL...Şirlerimi face sayfamdan ve youtubeden dinleyebilirsiniz...
................. Vermek için sevgini hiç sakınma. Kanaat et yükseklere bakınma, Mahsulünü düşünmeden biçersen, Açlığını kimselere yakınma.
Sabır etmek hafifletir yükünü. Pay etmeli ambardaki ekini. Dost olarak cahilini seçersen , Alır kaçar pabucunun tekini. . Ağzına, yüreğine sağlık. Zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
Sabır etmek hafifletir yükünü. Pay etmeli ambardaki ekini. Dost olarak cahilini seçersen , Alır kaçar pabucunun tekini.
Ne kadar anlamlı enfes bir şiirdi eseriniz....ve resim çalışmanız harika...yorum da çok etkili...güzel çalışmanızı yürekten kutlar sevgilerimi iletirim...esen kalın dost...
Gerçek aşkta vefasızlık olur mu. Gurbet elden, selamımı alır mı. Muhabbetle kilidini açarsan Gönül evi hiç sevgisiz kalır mı
Fakir imiş zengin imiş demeden. Miraslarda, yetim hakkı yemeden. Bu dünyada günahlardan kaçarsan Cehenneme atarsın bir camadan
Varlıklıyım diye kendin avutma. Yetimi gör muhtaçları unutma, Havalanıp gökyüzünde uçarsan . Yağmur yağdır çimenleri kurutma. ŞAHANE ŞİYİR OKUDUM KALEMIN NUR OLSUN GÖNLÜN AÇİK OLSUN ÇÜNKÜ BEN YETİMİM ALLAH RAZI OLSUN SEVGİYLE KALIN DOSTÇA KALIN
Hanımefendi şiir erdemleri tane tane vermiş , alana... Resim çok güzel . Bir kışımı evlerden birisinde geçirmeyi isterdim doğrusu ! Boş mudur ? :)) Tebrik eder saygılar sunarım.
Geç fark ettim birinde ışık yanıyor diğerinin bacasından duman çıkıyor ! Boşalınca talibim efendim.Saygılarımla.
vega4 tarafından 2/21/2012 11:55:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok harika bir eser sevgi unu iman suyuyla yuğrulmuş bereket tandırında pişirilip şefkat elleriyle dağıtılıyor sakide ALLAH bu çağrınızı daim eylesin yüeğine sağlık Selamlarımla Osman AKSOY
Sabır etmek hafifletir yükünü. Pay etmeli ambardaki ekini. Dost olarak cahilini seçersen , Alır kaçar pabucunun tekini. ********** Canım arkadaşım, siz bir harikasınız!.. Şiir ve tablonuza bayıldım.. Çok beğenilerim şimdi ve her zaman.. Sonsuz güzellikler sizin olsun.. Teşekkürlerimle...
Şiir çok güzel mesajlarla bezenmiş her dize bir vecize değerinde.... resim....yorum....emeğin yansıması... Kutluyorum değerli Arkadaşım Seni okumak dinlendiriyor beni... Sevgilerimle.....
HANGİSİNE GÜZEL DİYECEĞİM BİLMİYORUM ÜLKÜ RESİM BURADA YAZI MASAMDAN GÖRDÜĞÜM MANZARANIN HEMEN HEMEN AYNISI BİR AT EKSİK ÇÜNKÜ KOMŞUMUN BİR PONİSİ VAR O BAHÇEDE GEZİYOR BAHÇEDE ŞİİR DESEN YÜREK TEN YAZILMIŞ VE UĞUR BÖCEĞİNİ HAKKETMİŞ ÇOKTAN SEVGİLERİM SELAMLARIM ALMANYA DAN CANIM
BAŞTAN SONA NASİHAT DOLU ANLAM VE İÇERİK OLARAK ÇOK ZENGİN VERDİĞİ MESAJLAR YERİNDE VE ETKİLEYİCİ ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRİNİZİ DAHA OKUDUM ÇOK BEĞENDİM ELİNE DİLİNE YÜREĞİNE SAĞLIK KUTLUYORUM
“Gönül; sisten, kirden temizlenirse, Hak güneşinin nuru orada parıldar.” Şiiriniz Mevlananın bu ifadesiyle ne güzel örtüşmüş.Çok beğendim,yüreğinize sağlık. Ayrıca fondaki resminiz de diğerleri gibi çok güzel. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
İnsan olmanın erdemi üzerine harika tespitler.. Harika bir anlatım harika sözcükler arkadaşım.. Görsellik ve müziğiyle bütünleşen.. Okudum dinledim çok beğendim.. Yürekten kutluyorum.. Sevgiler İzmir'den..
Yaşamın tam içinden, yaşama dair, insan olmanın özelliklerini hatırlatan belki de öğreten mükemmel bir rübai...Yorum ve tablo ile de bütünleşince mükemmel olmuş, her zaman ki gibi...
Sabır etmek hafifletir yükünü. Pay etmeli ambardaki ekini. Dost olarak cahilini seçersen , Alır kaçar pabucunun tekini. Ne kadar içten yazmışsın sevgili arkadaşım İnsanların paylaşmayı, dostluğu unuttuğu bu zamanı çok güzel anlatmışsın Kutlarım yüreğin ve kalemin hiç susmasın. Sevgimdesin
Sabır etmek hafifletir yükünü. Pay etmeli ambardaki ekini. Dost olarak cahilini seçersen , Alır kaçar pabucunun tekini.
Altın sözler mısralarda mükemmeldi, okuma sevgisi veriyordu yüreklere. Yaşam ve Dünya yolunda iyiliğe ve kurtuluşa götüren yolların anlatımı, Mısralarda mükemmel söylemlerle donatılmıştı... Seçkin kalemi ve engin/olgun yüreği içtenlikle Tebrik ederim. En derin selam ve saygılar.
Fakir imiş zengin imiş demeden. Miraslarda, yetim hakkı yemeden. Bu dünyada günahlardan kaçarsan Cehenneme atarsın bir camadan
Varlıklıyım diye kendin avutma. Yetimi gör muhtaçları unutma, Havalanıp gökyüzünde uçarsan . Yağmur yağdır çimenleri kurutma.
Vermek için sevgini hiç sakınma............Helede bu kıtayı çok tuttum. Kanaat et yükseklere bakınma, Mahsulünü düşünmeden biçersen, Açlığını kimselere yakınma.
Vermek için sevgini hiç sakınma............Helede bu kıta cuk diye yerine oturmuş kutlarım . Aç gözlü horoz pirinç ararken elindeki bulgurdanda oluyor.
Gül perim mükemmel bir çalışma her zaman ki gibi pon güzel şiir özel süpersin süper. Sevgiler kucak dolusu.
Yine güzel resim,güzel şiir ve güzel yorumdu Ülkü Hanım tebrikler sanatçı kişiliğinize ve emeklerinize.
Bu güzel şirinizi ve diğer şiirlerinizi de yayınlayabileceğiniz benimde üyesi ve yöneticisi olduğum HECEYE GÖNÜL VERENLER Atölyesinde de benim ve tüm heceye gönül verenlerin okuması arzusuyla sizleri atölyemize üye olmaya davet ediyorum. SAYGILARIMLA.
Yukarıda atölyemizin linkini yazdım.Ayrıca edebiyat defteri ana sayfasındaki üst satırda Atölyeler kutusunu tıklarsanız Atölyelerden en fazla üyeye ve en fazla çalışmaya sahip atölyemiz ilk sırada karşınıza çıkacaktır. Gelişinizle atölyemiz daha da güçlenecektir.Bekliyoruz efendim. SAYGILARIMLA.
Mümkün olsa fon resmiyle birlikte alıp şiiri gönül duvarıma asacaktım. Sayfana selam sevgi ve takdirlerimi bırakıp dersimi alıp gidiyorum arkadaşım.Kutlarım.
Güzel anlatımıyla güzellikleri tavsiye eden anlam deryası bir şiirdi.Resim, şiir, ses yorumu olmak üzere bu zengin donanımınızı bütün samimiyetimle kutluyorum Ülkü hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Sarmaş dolaş güzellikte nasihatleri bir o kadarda güzel sesten dinlemek duygulandım gözlerim doldu… İnanın bir tek şeye inanıyorum her şeye rahmen inadına iyi olmak… TEBRİKLERİMLE. Selamlar
Anneni sev kırılgandır yüreği. Gönlünü al değerlendir emeği, Nadim olup zemzem suyu içersen. Salih kulun kabul olur dileği.
tebrik ederim , siir øgüt veriyordu ne güzel gønlünüz var olsun...resim calismalariniza da begeni ile seyrediyorum..sevgilerimle ülkü hanimcigim..iyi aksamlar
Sayfanıza gelirken güzel bir şiir okuyacağımı tahmin ederek geliyorum.Bu tahminlerimde de hiç yanılmadım. Çok güzel ve mana yüklü şiirin şairesini canu gönülden tebrik ederim. Sağlıcakla değerli Hocam.
Yüreğimizde kurduğumuz gönül evleri öylesine sağlam olmalı ki,hem kendimize hem ana babamıza, hemde eşe dosta ev sahipliği yapmalı..Güzellik adına her olguyu barındırmalı..
Fondaki resim kış olmasına rağmen insanın içini ısıtıyor. Kutluyorum sayın hocam..Selam ve hürmetlerimle...
Sabır etmek hafifletir yükünü. Pay etmeli ambardaki ekini. Dost olarak cahilini seçersen , Alır kaçar pabucunun tekini. YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAM İLE
şiriniz bana bir türküyü hatırlatı cehenem dedğin dağ odun yoktur herkez ateşini burdan götürür aliekber çiçeğin insan olmanın vasıflarını yerine getirmemiz lazım çok zor deyil aslında biraz ödün vermekten geçiyor kendinizi yokluyaçcağımız dizelerdi
merhaba bitanem resim güzel şiir güzel yorum muhteşem söylenecek ne söz kaldı ki alkışlamaktan başka meleğim o güzel yüreğim ellerin dert görmesin yorumundan seni dnlemek çok güzel bitanemsevgi ile kal
musıki tadındaydı dizeler. özenle yazılmış,akıcı ve ahenk dolu anlam ve anlatımı olağanüstü güzel okumasına doyulmayan 4+4+3=11 li bir hece şiiriydi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
TOPRQAGIM HARIKA BIR SIIR VE HARIKA BIR RESIM CALIMASI COK GUZEL SEVEN YUREGIN GONUL EVI ACIKTIR HER ZAMAN SEVGI GIRMISTIR ICINDE YASATIR O SEVGIYI SEVILEN UZAKTA OLSADA .GONUL EVI BAIRDIR BEKLER ICNDE YASAR SEVGIYI GONUL EVI SICAK OLSUN HUZUNLERI BARINDIRMASIN ICINDE YASATSIN SEVGINI BIRLIKTELIGINI SICACIK YUVA KURSUN ORDA ASKIN EN GUZELI YASANSIN DOYASIYA SEVGIYLE
Hasas ve duyarlı insanlardan ne üretkenlkler çıkıyor. Toplumun yüz akı. Ne güzel dizelerinizi okumak