göz utançdan damıtılır mı! bakışlar temizler mi ak yazının bahtını!
sevgili aşkın kutlu tozunu temizler arda kalan umut bâki kalır saygıyla
kalp sessizleşti devâ niyetine düşünürüm saygılıyı
şiirler içinde tütsü niyetine geçen her mısrada saygılımsın; sana çok büyük saygı duyuyorum sevgilim değilsin diye bahsederken
kan tutuşturan bu vurucu eylem niye!
parçalandı kasatura darbesiyle düş şavkına çöktü hüzün toprakmı çağırır tan alacasında şimdi günahsız bir beden giyinmişken ruh masumca, saygıyla, sevgiyle bu uzlet nedir! nedir bu darbe!
’anlıyorum’ ’esmese de gürledi nefesin yani’ ’artık kor söndü sinende’ ’dilerim mutlusundur’
bak şimdi dinle gün ortasında imbikten dökülürken kan ve irin kurşunlar uçuşurken tepelerde nicolur ahvâl bilmem kanayan böğür hayalleri boşaltır kızgın çöle o acı cürüm ile kıvranır düşer baş yere göğe takılır kalır inkisar bakışlar ezilip kalırsın diye bu ızdırapla ahh ah -ben susuyorum- saygılımsın anla işte ne diyebilirim ki sana uğurlar ola
hayıflanmam güzelim; metanetimi korurum aşk yaşamak kadar ağır bil ki ölüm kadar hafif
eros saplasa sineme okunu ölüşüm sırlı hecelerden olsa yolumda demet demet nergisler gömülsem.
artık toprak bağrına basar itiraflarımı
biliyorum ne gündüzün aydınlığı aklar beni ne de karanlık geceler saklar ben sana olan saygımla kendi kabıma saklanırım ama olsun be saygılım sen hep ama hep umutlan. (.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
saygılıya sevgiler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
saygılıya sevgiler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biliyorum ne gündüzün aydınlığı aklar beni ne de karanlık geceler saklar ben sana olan saygımla kendi kabıma saklanırım ama olsun be saygılım sen hep ama hep umutlan. saygıyla sevgi başlar dost kutlarım derin şiirini kal esenlikle...
Sevginin temeli saygı ile kurulur.Saygısız bir sevgi her an uçup gidebilir.Saygı insanın eşya değil insan olarak kabul edilişidir. Harika bir şiirdi şair dost.Saygı ve selamlar.
biliyorum ne gündüzün aydınlığı aklar beni nede karanlık geceler saklar ben sana olan saygımla kendi kabıma saklanırım ama olsun be saygılım sen hep ama hep umutlan. (.)
güzel anlatımdı güzel dizelerdi saygı duydum yazan kaleme hayırlı cumalar la
saygılımsın anla işte ne diyebilirim ki sana uğurlar ola
***
Şafak sökerken kalbinin dikişlerini de sökmüş Hani saygılım derken ki ince ruhu anlamamak Anlamamak imkansız dost...
Bir kor gibi yakmış saygılı kişi Ve sevgiler nüksetmiş yüreğe Sevgiler...
Ne güzeldi... Kasvet katmış gibisin şiire Olmayacak dua gibi, "amin" demekten mi kaçarsın şair... diyesim geldi ama bu bir şiir. Ve şiirde ölürüz/ severiz// yanarız/// kanarız zaten değil mi?
Zira saygının bittiği yerde her şey bitiyor.
Tebrikler usta kaleme.