Sana sığındım şiir! Kırık bir kalem ile Açarsan sen açarsın dilini bu ahrazın An, anı kovalıyor; saatse elem ile Dokundukça sineme tebessüme erindim Evren, “Uyan!” diyordu, “Muştusu var ilkyazın!” Tuhaf… Ama yine de umut ile gerindim…
/Üç vakte sabrım mı var? Zaman zalim, zaman dar Nabzımı saymaktayım, hemen gelmelisin yâr!/
Sevmek ki, dudağımda yarım kalan bir öykü Ayın koynunda fettan, meraklısı alazın Aşka dönsem yüzümü korkutur rüzgâr yükü Dermansız dizlerimin yıkılırım dibine Elinden kim tutar ki bahtsızın, anasızın Ta ezelden ebede kalır dert sahibine
Sancılarım artıyor; kan ter içinde gece Adını sayıklıyor kalpteki vefasızın Aya git desem gitmez, konuşuyor bilgece Derya deniz oluyor o konuştukça sine Ellerim alev alev; vakti mi şimdi nazın Tükeniyor yüreğim, çık da gel ey bigâne!..
Saatin kıskacında, unutulduğum yerde Adını soruyorum ruhumdaki enkazın “Acı” diyor, susuyor, oysa iyi bilir de Dizlerimi kanatan o aşkın belasını Ezber bozma yüreğim! Şimdi vakti ibrazın Tek tek ortaya dökmek kalbimin zulasını
/Ümit işte sevdiğim, ufuklara göz sürmek Nefes kesen düşlerin uğruna ömür vermek/
Sabahlara küsmenin devranı geçer elbet Arttıkça aydınlığım, sonu gelir açmazın Ama el atılmalı, bitmeli bu müebbet Dinmeli yürekteki çöllerin susuzluğu Esse de zararı yok, gücü yetmez poyrazın Tenime yüz süren aşk, itince mutsuzluğu
/Üveyliğim bitsin yâr! Turnalarla haber sal Nadas zamanı geçti; Sorulur mu “Nedir hâl?”/
Sana sığındım şiir! Dinle beni bir zaman Asılı kalsın bırak gökyüzümde yıldızın Ağlamayı da bırak; dinle ne der asuman! Dinecekmiş sızılar ve o aşk fukarası Eğilip öpecekmiş dudağından avazın Tükenecekmiş dertler bir de aşkın yarası…
/Ücradan çekip alsan gecem döner sabaha Neredeysen gel yârim! Girme artık günaha…/
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutulduğum Yerde Adım Kalsın İstedim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutulduğum Yerde Adım Kalsın İstedim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana sığındım şiir! Dinle beni bir zaman Asılı kalsın bırak gökyüzümde yıldızın Ağlamayı da bırak; dinle ne der asuman! Dinecekmiş sızılar ve o aşk fukarası Eğilip öpecekmiş dudağından avazın Tükenecekmiş dertler, bir de aşkın yarası…
<< kalemine özüne sağlık efendim cok yurekli emek dolu bir eser okudum özüne sağlık,
Sana sığındım şiir! Dinle beni bir zaman Asılı kalsın bırak gökyüzümde yıldızın Ağlamayı da bırak; dinle ne der asuman! Dinecekmiş sızılar ve o aşk fukarası Eğilip öpecekmiş dudağından avazın Tükenecekmiş dertler bir de aşkın yarası…
Üzüldüğüm yeter yâr! Vazgeçmeliyim senden Nadidemsin ve fakat dökülmelisin tenden…/
.....Akrostiş şiir yazmak yürek işidir. Çünkü akrotişi uydurayım derken genelde şiirin akıcılığı ve duygusu zedelenir. Burada ise hem duygu hem uyum büyük bir ustalıkla yakalanmış ve okuyan yürekte iz bırakmış. ....Şiiri bir sığınak olarak görmeniz mükemmel bir duygu. Gerçekten de şiir öylesi bir limandır. Ona sığındığınızda okurken de, yazarken de yüreğinize huzur dolar. .....Hisseden ve yürek ve yazan usta kalem sahibini kutluyor, saygılarımla selamlıyorum. .....Sağlıklı ve mutlu kalın, ama mutlaka şiirle kalın.
Hep aynı harfleri kullanmak zorunda kaldığım için akrostiş biraz zorladı beni... Bu zorluğa rağmen başarabildiysem ne mutlu bana. Daha kontrolde etmedim hece sayısında, kafiyede yanlışım var mı yok mu diye... Şiir yazmaya dalınca nerdeyse sabahlıyorum ve artık en sonunda takatim kalmıyor şiiri gözden geçirmeye. Göz kapaklarım açılmıyor ki :)
Teşekkür ediyorum efendim. Selam ve saygılarımla...
Akrostiş sanatını kullanarak yürek sesinizin dizelere aktarımı çok güzeldi. Adınız da kalır güçlü kaleminiz de kalır. Harikasın arkadaşım. Selam sevgiler.
Gülperi Hanım'cım, Uzun süre oldu hece şiiri yazmayalı. Dedim değişik bir çalışmaya yapayım. Akrostiş geldi aklıma lakin kendi adımdan başka bir ad gelmedi aklıma... Yani ben bana kurban ben bana hayran :)
Beğeni ve yorumunuza çok teşekkür ediyorum. Sevgimle...
Gülperi Hanım'cım, Uzun süre oldu hece şiiri yazmayalı. Dedim değişik bir çalışmaya yapayım. Akrostiş geldi aklıma lakin kendi adımdan başka bir ad gelmedi aklıma... Yani ben bana kurban ben bana hayran :)
Beğeni ve yorumunuza çok teşekkür ediyorum. Sevgimle...
Sana sığındım şiir! Kırık bir kalem ile Açarsan sen açarsın dilini bu ahrazın ==== En iyi sığınalacak Liman şiir limanı, İnsanlar değişmiş olmuyor artık dini imanı. Dostluklar birer birer düşüyor gözlerimden, Kimse birşey anlamıyor bu ahir sözlerimden ... Tebrik ederim Saadet hanım. saygılarımla ...
. /Üç vakte sabrım mı var? Zaman zalim, zaman dar Nabzımı saymaktayım, hemen gelmelisin yâr!/ NAKARAT VARİ YAZILAN HER SON İKİ DİZE ŞİİRİN CAN DAMARI OLMUŞ..HARİKAYDI GENEL MANADA DA..ÇOK ANLAMLI VE AHENKLİ DİZELERDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN .. SELAM VE SAYGILARIMLA.
Cevaplar eskiden görünmüyordu. Bu nedenle de bir teşekkür bırakıyordum yorumların altına... Bugünlük de bırakacağım elbet. Ama sanırım bundan sonra özel mesajlarla ileteceğim teşekkürümü...
Teşekkür ediyorum, sağ olun var olun. Saygılarımla...
Sana sığındım şiir! Dinle beni bir zaman Asılı kalsın bırak gökyüzümde yıldızın Ağlamayı da bırak; dinle ne der asuman! Dinecekmiş sızılar ve o aşk fukarası Eğilip öpecekmiş dudağından avazın Tükenecekmiş dertler, bir de aşkın yarası…
mükemmel dizeler düşmüş sayfaya gönül sesiniz hiç susmasın saygılar.