biz ki usta akıp giden sevdada kum gibiyiz kalbimizde ki duvarın ustasıyız biraz gam ve çokça acı katarak harcına gözyaşını döküp kararız
ah be usta başım gövdeme ağır geliyor yüreğime taş ol diyorum ama usta kanıyor dinlemiyor yar diyorum
vay be usta zemheride ansızın savrulur zaman yelkovan pervane akrepten yaman acılar tarihidir çöreklendi el aman söz aman göz aman ayakta pranga tamam nere gitsem kımıldayamam
yaşamak dediğin usta kibritçi-kızın-kibriti ile çaktığı can evimde yanan ocağımdır dumanı üstünde tüten hardır yüreğim nar dağlarım kar sebebim yardır usta aşkyalandır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
6.kıvılcım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
6.kıvılcım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğim nâr dağlarım kar sebebim yardır usta aşk yalandır demişsiniz Ama aşkı yalan sayan yürek bu sayfaya bu kadar derin düşürmezdi aşk acısını desem..Yar denen yaram olmuş her sözcük..Yanmasa yürek hüzün basar mı kalem? Tükenir o zaman sözcükler.Aşk bir kimya aslında yakıcı ve yanıcı .Sadece bir taraf daha çok yanar. Bu da aşkın kuralı. Yüreğinize sağlık.Çok güzeldi Şiirdi.Sevgilerimle.
Mecnun aşk acısından neredeyse her gece yanıp inlerken etraftan bunu duyanlar Leyla ya yahu bi git de merhem ol bu garibin derdine derler ve Leyla bir gece vakti ahlayan, vahlayan, inim inim inleyen Mecnunun yanına gelip; - Ey yiğidim ben geldim bak artık üzülme der... Mecnun başını kaldırmadan; -Sen de kimsin deyince... Leyla öyle içten, öyle tatlı; -Ben senin Leylanım, senin sevdiğin Leylan... derken Mecnunun inleyen sesi -Sen Leylaysan öyleyse içimdeki kim... der ... Aşk içimizde hem de yukarıdaki öyküden daha da derinde ve çok haklısınız Sadece bir taraf daha çok yanar. Teşekkür ederim saygı ile...
biz ki usta akıp giden sevdada kum gibiyiz kalbimizde ki duvarın ustasıyız ... ustaların şiiriydi yüreğime nehir gibi akan... şiir yalan değildi elbet aşk kadar teşekkürler ve saygı ile...
bencil olunmadan sencil olunmuyor demişti bu şiirin muhatabı da gülmüştüm acı acı... teşekkürler saygı ile not:nöbet tutan şairler gibi hissettim birden bu saate:))
aşkı aşığı ayrıştırılmalı yürek ambarında
selamlar
Sedanur tarafından 2/14/2012 7:49:16 PM zamanında düzenlenmiştir.