VATAN NEYDİ SEVMEK GİBİ EMEK GİBİ AŞK GİBİ VATAN ANNEYDİ BABAYDI VATAN UĞRUNA ÖLÜNEN EVLATTI VEYA ÖLEN AŞKINA ŞEHİT DÜŞEN VE TOPRAKTI VATAN BAĞRINDA GÖMÜLEN VATAN BAYRAKTI DALGALANAN VE EZAN SESİYLE SONSUZA YANKILANAN
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU ŞARKI BİTMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU ŞARKI BİTMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatan anadır babadır sevgilidir .Vatan bayraktır namustur. beklenen özlenen yâr gibidir.Vatan uğrunda ölünecek sevdadır.Ölünce gömülecek topraktır. Vatanın yoksa gömüleceğin toprak da yoktur. üstünde özgürce gezeceğin toprağın da yoksa , bağımsızlığın da yoktur. AY-YILDIZINA kurban olurum ben o bayrağın.Bu şarkı bitmez dünya durana kadar söylenecek bu şarkı, o bayrak da dalgalacak özgürce.Yüreğinize sağlık.Sevgilerde kalın.
Bakıyorum geleceğe umutla! Bekliyorum O günü sabırla! Biliyorum,bir gün,mutlaka! Baharlar gelecek,yurduma!.. ------------------------------------ Emeğine,yüreğine sağlık şair dost.
Vatanın yoksa gömüleceğin toprak da yoktur. üstünde özgürce gezeceğin toprağın da yoksa , bağımsızlığın da yoktur.
AY-YILDIZINA kurban olurum ben o bayrağın.Bu şarkı bitmez dünya durana kadar söylenecek bu şarkı, o bayrak da dalgalacak özgürce.Yüreğinize sağlık.Sevgilerde kalın.