"Neler geçti, Bu geçmiyor. Demiyorum ama diyemiyorum ama Kalbimin sızısını... Başımı kaldırdığımda, gözlerime dokunabilse gözleri, Onu gördüğümde nasıl, O düşen sarı sonbahar yaprakları gibi, Çırpına çırpına yerlere yıkıldığımı, Ve nasıl, Yerlerde süründüğümü, Uğraştığımı, didindiğimi kalkmak için, Tutunmak için bir yerlere nasıl bel bağladığımı, Nasıl harmanlandığımı sonra, Rüzgarla nasıl savrulduğumu, Ve bir anda nasıl un ufak olduğumu, Diyemiyorum. Çocukça yaşadığım hayatta, Büyük insanlara has korkularımla korkuyorum ayrılıktan sonbahardan. O bilmez o mevsimi hep yaşamayı. Hep dökülmeyi, hep savrulmayı, hep beklemeyi, hep susmayı. Hep mevsimsiz büyüyen akarsularda dökülmeyi, İnsan boyu dalgalı, çamurlu denizlere. Çıplak ağaçlarda bir filiz aramak, sadece deliliktir, Ve bilmez hep deli olduğumu. Neden maviyi sevdiğimi bilmez, Ve neden mavi gözlü çocukları... Ve ölmekten korktuğumu, ve kurtuluşu onda bulduğumu korkarak... O bilmez, o mevsimi, Yalnız sırasıyla yaşar. Yarın belki ölürüm. Öleyim, Ölmek biraz da maceradır..." ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Demiyorum ama... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Demiyorum ama... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki de yaşamayı bilemedik. Nasıl yaşamamız gerektiğini çözemedik.Her insan kendi rüzgârında savrulur biraz.. Bu doğanın yasası. Savrulmadan dik duran var mıdır? Sanmıyorum..Herkesin kendine göre cenneti ve cehhennemi yaşadığı zaman dilimleri var.Nefes aldığımız sürece daha çok savrulacağız bu hayatın içinde..Yüreğinize sağlık.Sevgilerde kalın.
yaşam nefes alışlardan ibaretse soluyoruz ve vakti sona götürmek halbuki yaşam hissetmek ruhunla görmek belkide hiç yaşamadık hep ölü kaldık sadece nefes aldık