"din, Allah ile kul arasında oluşan ve olgunlaşan bir olgudur yüreğinizde saklayın, elde taşımayın hayatın merkezine oturtup maşa olarak kullanmayın" dersin ne kadar salt müslüman varsa saldırır ATEİSTlikle suçlanırsın
"yazıktır, ülkeyi ve insanlarını bölmeyin yazıktır bu vatana ihanet etmeyin araya nifak tohumları ekip kardeşi kardeşe öldürtmeyin" dersin ne kadar iktidar yanlısı varsa saldırır KOMİNİSTlikle suçlanırsın
"kadını namuslu yapan ve saygın kılan üstündeki çul çaput değildir kadına dişilikten önce kişilik gereklidir harcamayın kadınları, kıymayın çaldığınız özgürlüklerini geri verin" dersin ne kadar kapalı kadın varsa saldırır FEMİNİSTlikle suçlanırsın
iyisi mi "canınız cehenneme!" de ne kimse üstüne alınır ne de sana kulp takılır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canınız cehenneme ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canınız cehenneme ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslında biraz gülümsedim bu şiiri okuyunca...İki satır kitap okumadan idealist gömleği giyen insanların siyaseti elbetteki kulp takmaktan, çamur atmaktan ibaret olur. Ne yazık ki ülkemizde bunlardan çok var. Şiirin çok hoş. Tebrik ederim.
Okan bey, bunları aynen yaşadım:)) Aslında şiir olsun diye de yazmadım, bugüne kadar hiç yapmadığım birşey yaptım, yapanlara bu çalakalem şiirimsi şeyle mesaj gönderdim. Ben de böyle rahatladım... Teşekkür ederim, mutlu ettiniz... Sevgiler, selamlar
dostum ben iflah olmaz bir iktidar muhalifiyim, neden dersen kendilerinin samimiyetine asla ve kata inanmam, ne kuru kuruya aptalca her şeye alkış tutarım ne de mukaddesatıma söz söyletirim. buradan da mukaddesata uzak olduğunu anlıyor gibiyim. ben sana canınız cehenneme demiyorum. kişi sevdiği ile beraberdir hadisi şerifi hükmünce Mevla ahrette seni sevdiklerinle beraber halkeylesin der geçerim
Ne kadar güzel, mutlu oldum... Fakat bugüne kadar saldıranların hepsi kapalıydı malsesef Aslında o dizeyi ''embesil dişiler'' diye değiştirmem lazım, çünkü kişiliğini erkeğe kaptıranlar sadece kapalılar da değil, açıklarda da var... Zaman ayırdığınız için teşekkürler Sn: frezya Sağolun, var olun...
Selam Kutbettin dost, uzun zaman oldu sanırım sesini duymayalı. Çalışmama şiirle yaptığın katkı azımsanacak gibi değil, konunun özü, çok teşekkür ederim... Hep var ol Sağlıcakla kal...
her zaman söylerim, din üzerinden siyaset yapanlar bu ülkeyi terk etsinler.... tinercilikle suçladığı çocukların ayağında çamur bile olamayacak adamlar, akıllaqrı sıra peygamberliğe soyunmuşlar. sen ilk önce bu güzelim memlekette işsizliği önle, asgari ücrete simit parası kadar zam vermeyi bırak. çalışan ve emeklilerin haklarını adam gibi ver birde bu ülkenin paralarını neydii belirsiz arap gerillalarına yidirme. sen görevini adam gibi yap kim neye inanıyorsa inansın onun sorunu. günahıda sevabıda kendisinin. dört kitabıda yollayan yaradan demi niye hemen sadece müslümanlık. geçen yıl bir haber okumuştum, peygamberlerin yattığı bir mezarlık var mekkede türkçe adıyla cennetül baki, araplar daha çok para getirsin diye bu mezarlığı kaldırıp yerine yedi yıuldızlı bir otel yapmayı planlıyorlardı. arapların bile islamiyete ve peygamberlerine verdiği değeri görmelerini isterim. birde kafamı kurcalayan bir konu var, farsca (arapça) allah kelimesinin yazılışı ve okunuşu yanlış, ilk önce niye inandıklarını bilsinler, gençleri rahat bıraksınlar. herşeyden önce gençlere iş sağlasınlar.. şu an kafam çoook iyi benden bukar.. duyarlı yüreğine sağlık, saevgi ve saygılar sunarım.
Yorumunuza tüm kalbimle katılıyorum... Sizi ayakta alkışlıyorum, dürüst bir ses daha düştü sayfama, ne mutlu bana. Sesiniz birilerini silkeler, birilerinin kulağının kirini temizler, pasini siler umarım... saygılar, selamlar, Hep var olun dost...
iyisi mi "canınız cehenneme!" de ne kimse üstüne alınır ne de sana kulp takılır
İnsanlığımızın en utanç verici eylemi olan sömürüyü ve sömürü uğruna görmezden gelinip ülkeyi kutuplaşmaya götüren zihniyetlerin bazen kadın üzerinden bazen din üzerinden sürdürülen siyasi kavgalara, kısır çekişmelerle nasıl nemalandıklarını ve onlar nemalanırken gelinen durumumuzu gösterip adeta bize ayna tutan bir çalışma.
Şu an yaşananlara bir başkaldırı, sorgulama şiiri
Tebrik ederim sevgili şairim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
Saygıdeğer Taylan dost, hemfikir olduğumuzu biliyorum, bu da beni mutlu ediyor, Senin gibi değerli bir insanla aynı çatı altında yaşamak bana gurur veriyor... Sağol, var ol... Not: laf aramızda şiirsellik yok bu çalışmada, bir iç döküş, yoksa öyle eser olsun diye yazmadım. Yine de ayakta duracak kadar gücü var sanırım:)) Hep huzurla kal
Sevgili Müsade, o saldıranlar gerçek müslümanlar değildir.Gerçek müslümanlar önce insanı sever ve sayar. İletmek istediği mesajını zorla dikte ederek değil, kimsenin özgürlük sınırlarını zorlamadan sevgiyle anlatır. Dinde zorlama yoktur sözünü de hiç unutmaz.
Çok haklısın.Şimdi başbakanın ağzında ateist sözü. Dindar yapılacakmış insanlarımız. Dinle islâmı karıştırıyor. onun dinini hiç bir müslüman istemez. Koministlik ta eskilerden bu yana kendileri gibi düşünmeyenlere verilen isim, nedir ne değildir bilmeden. Kadınların da uyanmalarını istemiyorlar tabii bilinçli kadanlar, insanlar işlerine gelmiyor..
Canım arkadaşım biliyorum, onlar müslümanım dyerek saldırıyorlar ya, o manada söyledim, biliyorum... Fakat yukarıda yazdıklarım aynen doğru, ülkeyi ve ülke değerlerini savunanlar bu üç maddeyle suçlanıyor. Ateist-kominist-femisinist... Ne yapalım, hainin bir adı var, ülkesini sevenin üç adı var bundan sonra... Canım sağol, her zaman olduğu gibi, yine duruşunu koruyorsun, sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum... Sağlıcakla kal
Saldıranlar ne gerçek müslümandır, ne vatansever, ne de gerçek kapalı kadın. Zîra öyle olsalar gerçeklerden gocunmaz ve size karşı değil destek olurlar.
Onlar olsa olsa dîn üzerinden nemalananlar, insanların mânevî duygularını sömüren din tüccarlarıdır.