kayboldu kaybolacak derken münafık ahlar göçüp gidecek yakında patavatsız sızılar bir yanım külden sıcak belki ama sönecek yakında susacak bu neden/siz siren sesleri düşse de ehven kırıklar inadına fısıldıyor iç sesim kulağıma -bir terslik var bunda- susacak sesler, daha y a k ı n d a!
’’ nasip işidir aşk, hesap işi değil bir adayıştır o, arayış değil sen adanmışsan ve yanmışsan bu uğurda aşk, seni bulmaya gelir!..’’
arada değiyor aklıma doluyorsun boşalan yanlarıma dalıyorum hüznüm terledikçe ağzımın avlusu kurumuştu oysa dedikçe ben terk ettim günahları çoktan isterseniz sorun şahitlik eder size arsızlansa da arada zaman tehir çalsa da puslu devinim uzar içimin paslanmış gölgesi, ç o ğ a l d ı k ç a!
paydasız bölme gibisin aşk ondalık zaman giyimli rönesans -ondan önce, ondan sonra- bir ömürde bir kere geçen dokuz onbir treni gibi ve kaçırırsan onu bir kez ya da sallanan b i r el varsa eğer hapsoldun bir pandoraya demektir mağfiret yokuşu gibi ulaşmak zordur gayri aşka g e r i ye kalansa faydasız ölümler biriktirmek!
’’atar damarıma takılmış bir avuç tütün bir sigara daha içemiyorum çaresiz... bütün nefeslerim zehrin... yakan kokusunu duydum uçurum çiçeğinin yoksa Can damarımı sıkıp duran sen misin!..’’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dokuz Onbir Treni / Uçurum Çiçeği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dokuz Onbir Treni / Uçurum Çiçeği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
’’ nasip işidir aşk, hesap işi değil bir adayıştır o, arayış değil sen adanmışsan ve yanmışsan bu uğurda aşk, seni bulmaya gelir!..’’ .......
Aramaktan yorgun düşmüştüm adaklar adadım beklemekteyim ... ...... Ben var oldukça aramadı mı aşkı Kelimelerimi tüketmedimi dizelerde Yine de dayanamaz koşarız yanık harflerle İnsanız...
"Ya nasip..." deyip kendi içindeki uçuruma yönelmeli insan. Ki aşk orada.