(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaklaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaklaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaramızı iyileştiren insanların karşımıza çıkması için dua etmek lâzım, Sevgili Calipso. Ben, şanslı kullardanım sanırım. Öyle bir eşe sahibim çünkü. Güzel yorumunuz için teşekkürler.
Sevginin de, güzelliklerin de, iyiliklerin de samimi olanına duyulan ihtiyaç; öyle özlenir bir hale geldi ki, insanların samimi olan herşeye öyle ihtiyaçları var ki, işte bu özlem, sizin dizelerinizde vücut bulmuş.
Bu güzel ve okunası şiirleri bizlerle paylaşan kaleminizi ve yüreğinizi kutlarım. Selam ve dualarımla birlikte sonsuzluğun Sahibi'ne emanet olun.
Değerli gönül dostu Saynur Hanımefendi, görmeden tanış olanların arasına hoş geldiniz. Kaleminiz kaim ve daim olsun. Selam ve saygı ile Allah'a emanet olun.
Yaklaş, Ruhunun aydınlığı vursun yüzüme; İçimde korkan çocuk Karanlıktan kurtulsun.
Saynur Hanımefendi,
Öncelikle hoş geldiniz diye yazmak istiyorum. Şiir derin ama tam yönü belli değil. Bu şiiri okuyunca aklıma evlendirme programları geldi pek seyretmem ama ara sıra gözüm takılıyor elektrik aldım alamadım yönleri sevgi ne kadar elektrikse bir korku evet sevdanın korku boyutu sanırım hep ürkütmüştür kalpleri ben ona kalp ile dilin anlaşmazlığı diye ifade ediyorum. Gün karanlığa döndüğünü hesaba katarsak yorum daha da uzun olacak neyse takipçisiyim şiirlerinizin.
Hoşbulduk, efendim. Sadece dört mısra paylaşmış birine karşı oldukça cömert yorumlar. Eleştiri, anlamaya çalışmanın ve değer vermenin ifadesidir, kanımca. Bu, benim için oldukça değerlidir. Selamlarımla birlikte teşekkürlerimi sunuyorum.