(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TETE II. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TETE II. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Faili meçhul insanlığın faizi birkaç vagona sığmaz. Hem zaten bütün trenlerde doldu...
Bu seri gerçekten çok güzel...Şiirler beraber derin bir yolculuğa çıkıyor okur...Sevgi ile kalın...Tabi gene Kalimera hanımı unutmuyoruz ona da kucak dolusu tebrik...
Bir başkadır seninle şiir yolculuğu sıradanlıktan uzaklaştırıp öyle değişik dünyalara yolculuk ettiriyorsun bu yüzden varlığınla ne kadar mutlu ve onurluyum...
Yazana yazdıkları sırlı gelmeyebilir. Çünkü zaten içindedir o dünyanın. Bakar görür, hisseder ve yazar. Ben bir okur olarak, Türk filmi izler gibi eserler okumaktan hoşlanmıyorum. Eser kendini gizlemeli. Okur biraz zihnini zorlamalı. Kavramlara eylemnler ya da karakterler yüklemeli. Bu kimi zaman yazar ya da şairin düşündüğü eylem ya da karakter olmaz ama işin güzelliği de burada sanırım. Bir eserden pek çok manalar çıkartabilmek. Tabi tutarlı olmak ve eser sahibinin oluşturduğu iskeletten fazla uzak kalmamak kaydıyla.
Ben seni yakından takip ettiğim için, yazılarına dair bazı şifreler buldum kendimce. Ve onlar sayesinde engin bir hayal denizine yüzme bilmediğim halde girebiliyorum.
Demem o ki; bunlar okunup geçilecek eserler değil. Durmak, duymak ve hissetmek gerek.
Bütün duyguları, güzellikleri, anıları trenler alıp götürdü; geriye keşmekeşlik kaldı... Çağrışımı güçlü ve etkili bir şiir okudum kaleminizden .... Selam ve saygılarımla...
Ey çarmıha gerilen! Sen benim kalbimde çarmıha ge rildin. Ellerine çakılan çiviler kalbimin duvarlarını parçaladı ve yarın Golgota'dan geçen bir yabancı burada iki kişinin kanının aktığını bilmeyecek Onu yalnızca Tek bir kişinin kanı sanacak!
Hem zaten bütün trenlerde doldu...
Bu seri gerçekten çok güzel...Şiirler beraber derin bir yolculuğa çıkıyor okur...Sevgi ile kalın...Tabi gene Kalimera hanımı unutmuyoruz ona da kucak dolusu tebrik...