Söz gelirim, Yağmurlar dinip, karanlıklar basmadan.
Küçük bir çeşme vardı değil mi sizin yolun başında, Sonunda da dilsiz bir kadın, Dilsiz değildi aslında, Hiç konuşmazdı da.
Aşık mıymış neymiş diyordun hani adamın birine Yağmurları beklermiş... Söz dermiş, dinsin gelirim. İşte o kadın.
Hatta bir keresinde sana gelmek istemiştim... Yağmur dinmişti. Yolun sonundan başına doğru gitmek istemiştim, Birden önümde bir iğde ağacı belirivermişti, Ve dallarında rengârenk ipler. Nasılda canım iğde çekmişti.
...
Almak istedim... Karşıma saçlarına tarak değmemiş bir kadın çıkıvermişti. Uzaklaşmak istedim... Dudaklarını büküp, bana bir avuç iğde vermişti. Teşekkür etmek istedim... Dinlememişi.
İğdelerin biri yere düşüvermişti, eğilip almak istememiştim. Avucumdaki iğdelerden yemek istedim... Dilime cam kırıkları batıvermişti. Çıkarmak istedim... Derinlere girmişti. Kadına seslendim... Arkasını dönüp gitmişti.
Yağmur başlamıştı, yolun sonu çok yakındı, Başa kadar gitmek istememiştim.
Hadi bükme sende dudaklarını, Söz, yağmur dinsin gelirim. Çeşme vardı değil mi sizin yolun başında, Şöyle eğri, büğrü de musluk takmışlardı... Bak nasıl hatırlıyorum değil mi ? Yok yok şu yağmurlar bir dinsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMURU BEKLİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMURU BEKLİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep derim "biraz yağmur, kimseyi incitmez" diye... Suyun ve arınmanın ruhunu ; aşkın ve sabrın katmerlenmiş halini, huzuru verdi bana şiir. Daim olsun kalemin bereketi... Saygı ve sevgi.
ÜSTDIM..Yüzbaşı Mehmet i anlatın sanki oda sevdiği kızı alamadıgı için mecnhun olmuştu..Yüzbaşı elbisesini hep belli güanlerde giyerdi onunda evinin önünde bir iğde ağacı vardı oda insanlara iğde değıtırdı..Acaba iğde çiçeğinde bir vefamı var segiye dair..İğde dalına bağlanan iplerde sevgiye bir yolmu var acaba..Kıymetli şair sayfanızı ilk ziyaretim ve seçtiğim şiiirinizde bu kadar tesadüf olamaz..<çok güzel bir şiir ve çok güzel bir yorum...Yüreğinize sağlık...daim olun inşallah bihhat içinde kalın saygılarımla.....
Şiiriniz,neden bilmem,Sevgili Behçet Necatigil'in,SEVGİLERDE....isimli şiirini anımsattı bana...Bazen zamanımız yoktur,bazen yüreğimiz sağırdır sevgilere...Sevmek istediğimiz zaman, zaman,acısını çıkarmak ister bizden ve bunu da tüm acımasızlığıyla başarır,artık,yüreklerimiz gerçekten,sağır ve dilsizdir...Şiiriniz inanılmaz güzel bir anlatım ve dil ile,okurun yüreğine iniyor,derinden vuruyor insanı...
Saygılarımı sunarken,affınıza sığınarak,Behçet Ustanın sevdiğim şiirini bir kısmını paylaşmak istedim... Dostçakalın...
''SEVGİLERDE Sevgileri yarınlara bıraktınız Çekingen, tutuk, saygılı. Bütün yakınlarınız Sizi yanlış tanıdı.
Bitmeyen işler yüzünden (Siz böyle olsun istemezdiniz) Bir bakış bile yeterken anlatmaya her şeyi Kalbinizi dolduran duygular Kalbinizde kaldı '''
iğde kokuları getirdi şiir bana çocukluğumdan kalma ,şiir ve yazılarındaki güzel yağmurlar dinmesin sevgili davidoff ..tebriklerimle yüreğin sağolsun..
Hadi bükme sende dudaklarını, Söz, yağmur dinsin gelirim.
DEĞERLİ KALİMERA DA ÇOK GÜZEL YORUMLAMIŞ DOĞRUSU..DAHA BİR ANLAM KAZANMIŞ ŞİİR... ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI DİZELERE DÖKÜLEN.. KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN.SELAM VE SAYGIML
Hayran olmamak elde değil öykücülüğün ile şairliğin ortak eseri diyelim.. Film kareleri gibi anlatılan herşey usuma geldi hatta iğde tadı bile duyumsar gibi oldum :)
etkileyici olmuş açıkçası okurken okuduğum şehirde bir yokuş vardı...başında vardı bir çeşme...her geçen uğrardı...içemezdim suyundan ama severdim orayı tebrikler anımsattınız
Suyun ve arınmanın ruhunu ; aşkın ve sabrın katmerlenmiş halini, huzuru verdi bana şiir.
Daim olsun kalemin bereketi...
Saygı ve sevgi.