Bir elin tuttu mu hiç diğer elini ? Kendinle barışmaya giden o daracık sokaktan geçmeyi denedin mi hiç ?
Alnına mutluluk kurşunu sıkmayı hayal ederek öldün mü, Sonra dönüp de, aynadaki kırmızı gözlerini beğendiğin oldu mu hiç ?
Geceyle gündüzü karanlık bir odada sarmaş dolaş gördün mü hiç ? Gülümseyen ruj lekesi içinde miydi kadehler ?
. .
Hiç yoruldum demeyi denemeden önce, karıncaları izlemeyi denedin mi ? Bu ne telaş dediğin oldu mu yüreğinin taa dibinden ? Bu ne minik ayaklı koca işçiler dedin mi hiç ? Nereye bu harıl harıl koşuşturma, diye kendine sordun mu hiç ?
Gümm, diye bir ses geldi mi hiç kulaklarına ? Bu sesi, bu küçücük ayaklar çıkaramaz dedin mi şaşkın gözlerine ?
Sonra yollara bakıp güldün mü hiç ? Off dedin mi insanlığa hiç ?... Bu sizin yollara döktüğünüz mutluluk kırıntıları dedin mi hiç ?
. .
Hiç ebemkuşağının renklerini bulmaya uğraştın mı ? Hiç karıştı mı bütün renkler birbirine ? Hiç sana çaktırmadan darılıp gitti mi ebemkuşağı ? Hiç koştun mu kendi ellerinle bozduğun ebemkuşağının ardından ?
Küt diye bir ses geldi mi yeniden kulaklarına hiç ? Benim adımlarım, karıncaların adımlarından büyük dedin mi hiç ? Aklına insancıkları toplamak geldi mi hiç ? Hiç düşün peşime dedin mi ?
Döktüğünüz mutluluk kırıntılarını toplayacaksınız gelin benimle, gidiyoruz dedin mi? Hiç ?
günlerdenbirgün2011Davidoff
Hiç bir ırmağın kıyısında can çekişen karıncanın ağzına serçe parmağınla su verdin mi ?... M. ALTAN
Gökyüzünün eteklerinden topladın mı yıldızları hiç ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç ebemkuşağının renklerini bulmaya uğraştın mı ? Hiç karıştı mı bütün renkler birbirine ? Hiç sana çaktırmadan darılıp gitti mi ebemkuşağı ? Hiç koştun mu kendi ellerinle bozduğun ebemkuşağının ardından
YENİ YILINIZI KUTLUYOR YENİ YILIN SAĞLIK SIHHAT UMUT VE MUTLULUK GETİRMESİ DİLEKLERİMİ SUNUYORUM.. ÇOK ÇOK GÜZELDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..SAYGILARIMLA..
Hiç yoruldum demeyi denemeden önce, karıncaları izlemeyi denedin mi ? Bu ne telaş dediğin oldu mu yüreğinin taa dibinden ? Bu ne minik ayaklı koca işçiler dedin mi hiç ? Nereye bu harıl harıl koşuşturma, diye kendine sordun mu hiç ?
merhaba güzel insan tebrikler tebrikler her iki ustaya muhteşem bir şiir olmuş geç kalsam da bağışlayın yürek sesiniz hiç susmasın aşkla kalın
Bir sarı çiçeğin yaprağında yüzünü gördün mü hiç ne çok sana benziyordu yaşadığın tüm yılların bir özetiydi pörsümüş, yılgın ve ölmeye yüz tutmuş ama yaşamaya hâlâ hevesli...
...
CANIM BENİM ÇOK SEVDİ KALİ BU ŞİİRİNİ DE / HEP SEVDİĞİM GİBİSİN HEP
Alnına mutluluk kurşunu sıkmayı hayal ederek öldün mü, .... O kurşunlar öldürmüyor beni hayal ettiğim için Gerçekte mutlu değilim zaten kurşun istemiyor bedenim Belki başka bahara diyorum ya da başka sabaha Olmuyor kurşunlanmadan kan doluyor içim.
İçimizdeki düşmenı şeytanı nefsi öldürdüğümüzde adı kalıcı olan Barışla tanışacağız.Yoksa Kin nefret içinde iki elimiz bile kavuşamayacak. Tebrikler...
Döktüğünüz mutluluk kırıntılarını toplayacaksınız gelin benimle, gidiyoruz dedin mi? Hiç ?
Döktüğümüz mutluluk kırıntıları .... Belkide yaşam sadece bundan ibaret. nefis bir şiirdi. tebrikler elindeki kaleme bulutsuz bir gökyüzü saklayan kadın. sevgimle
buket cihan temür tarafından 12/12/2011 12:18:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
"Hiç bir ırmağın kıyısında can çekişen karıncanın ağzına serçe parmağınla su verdin mi ?... M. ALTAN"
"Yaşama merhaba dedin mi hiç ?"
yaratılmaya layık olan her şey değerlidir ki derim her an'a herşeye merhaba her an'a herşeye şükür..:)
özgün düşün dolu ne güzel şiir tebriklerim hayata kattın düşün dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsın asevgili Davidoff..:) sevgim saygımla hep selamlarımla..
Aslında yaşami
Ben yasamadim
Hiç yaşamadığım bir yaşami
Yaşadım sandım...
Yüreğine sağlık çok güzel bir paylaşım...