…bir mendil sohbeti içindi ıslak duygularım Aldanışım/ kırılışım/ yalanım yok hatta sevişmelerim… —gün geceye vurunca en çok sohbetine kalışım Gülüşmelerim/ sarılmalarım/ evet hayata dalışım Bir sandal akşamı için değil miydi ıslak duygularım…
…hani yakamoz olurduk tek kişilik hayallerimizde Ayla/ yıldızla/ bazen de güneşi kandırırdık, yalan mı? —gün geceye kaçınca herkes uykuya yeminleşirdi! Horlamalar/ tepinmeler/ yataktan düşmelere gülmez miydik? Bir sandal akşamı içindi işte hayata sataşmalarımız…
…yorgun kuşlar aşılmaz kötülüklerden nasıl da kurtulurdu Sokaklarda koşardım… Özgürlüğüm sana varan yoldaydı! Ölene kadar sessizliğimle dolaşamazdım ya/ hadi sende koş! Vurunca/ kaçınca/ anlasana gün geceye kalınca…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR Sandal AKŞAMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR Sandal AKŞAMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
…yorgun kuşlar aşılmaz kötülüklerden nasıl da kurtulurdu Sokaklarda koşardım… Özgürlüğüm sana varan yoldaydı! Ölene kadar sessizliğimle dolaşamazdım ya/ hadi sende koş! Vurunca/ kaçınca/ anlasana gün geceye kalınca…
oldumu şimdi bu şiiri ben yazmalıydım..güzeldi gönülden tebrikler
sevgili emre dönüşünle ve bu satırları okuduğunda,
eğerki yüreğine bir sevinç serpiştirebilmiş olabilirsek...
dualarımızın kabül edildiğine bizde sevinebileceğiz...
sende tembelliği bırak çabuk iyileş olurmu can...