(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞUURSUZ ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞUURSUZ ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir, işlenecek tema ve ruh durumuna göre mana ve değerlerinin yükü için en uygun, çağrışım zengini kelimeleri belirlemek, bunları birbirleriyle irtibatlandırmak, doğru değerlendirmek maharetidir. Şiiri diğer edebi türlerden farklı kılan özelliklerden biri de kelime seçimidir. Kelimelerin seçiminde, şiire özgü dil ve söyleyiş ile manasını bulacak temanın uyum bütünlüğü çok önemlidir. Bunlar yoksa şiirde yoktur ya da zayıf şiirdir.
Bu şiir nasıl şiir peki?
Yazdıklarıma göre düşünün ve şiir hakkındaki kararınızı belirleyin lütfen.
Selamlar. Not:
Siz de benim şiirimden hareketle şiirle, güzel şiirle ilgili görüşlerinizi gönlünüzce dillendirebilirsiniz. Sinirlenmem, küsmem, yanlış anlamam. Doğrularınızdan faydalanırım. Daha güzel şiirler yazarım. Bu vesile ile hürmetlerimi iletiyorum. Selamlar.
Eyvallah doğrudur engin bilgilerinize saygı duyuyorum da.Merakımı mazur görün birşey soracağım. Bu yorumunuz şablon halinde hazır da okuduğunuz tüm şiirlerin altına yapıştırıyor musunuz ? Ben yazdıklarımın şiir oldugunu düşünmüyorum zaten de gerçekten emek verilmiş şiirlere ayıp oluyor bence bu durum..
yağmurlar arındırırmı unuttururmu herşeyi yok edermi beynimizdeki virüsleri formatlarmı hafızamızı ve yüreğimizi .... yüreğine sağlık can yine pek bir güzeldi :)
Kaç zamandır... küflenmiş bir yalnızlığa sarılmaktayım... kaç tufan geçti kadrini bilmediğim nasırlı yüreğimden... saymıyorum bile... umutlar alacaklı yarınlar beklemede dışarda sağanak ağlıyor gök yerin çamura batası tutmuş gırtlağıma kadar araftayım soluğuma yel vurmuş şuursuz yağmurlar yıkasın beni ... .. . ___________Güzeldi hoştu kaleminiz daim olsun yüreğinize sağlık saygılarımı bıraktım...