(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir hece şiirinde olması gereken her şey var bu şiirde...hatta...fazlasıyla var...şiir gibi şiir okudum...artık edebiyatımız bir güçlü şair, hem de doktor bir şair daha kazandı...yürekten kutlarım efendim...teşekkürler...keşke sizi daha önce de okusaydım...teşekkürler...sevgi ve saygımla...selamlar...
Gayet güzel beyitlerle işlenen tema harika benzetmelerin olduğu başarılı bir şiir, Değerli Şair abimiz,Prof.Dr. Nurullah Genç'in izlerinin(Pelikan Hüznü) olduğu çok güzel bir eser Özgün ifadeler dikkat çekmekte,
Akıcı ve harikaydı şiir kutlarım yüreğinize sağlık saygılarımla.. Ne yalan söyleyeyi neşter ismini gördükce panik oluyorum, hemen elim başıma gidiyor:)) beş yıl öncesine dönüyorum. Ara sıra korkumu yenip ukuyorum şiirlerinizi bu günkü gibi iyiki okumuşum çünkü çok güzeldi..SAYGILARIMLA
ceynan tarafından 10/4/2007 6:25:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
daha önce okumamışım sizi. genelde önce tanıdıklarıma bakıyor daha sonra şiirlerin ismine göre diğer şiirlere. hata ettiğimi anladım. iyi bir hececi şairi kaçırmışım ne yazık ki. şiiriniz çok güzel. sevgisini bu şekilde anlatmayı bilene bu şekilde sevilene helal olsun diyorum. saygılar.
güzel şiir...içinde hüzünler bekleyişle umuda dönüştürülmüş..tarih yakına getirilmiş..an ve geçmiş iç içe geçirilmiş..Neşteri yüreğe vurmuş anlaşılan..
edebiyat derslerınden hatırlarım bu sıırlerı hep etkılemsıtır benı hecelerı saymak ve bunu basarmak Allah vergısı olsa gerek ustelık bu akdar anlam yuklu tebrıkler