Aldın yine eline kağıdı kalemi Anlatsam günler yetmez çilemi Varsa bildiğin yarama merhemi Yaz , yaz da gideyim doktor bey..
Perhiz dersin, yok ki yiyecek ekmek Bizimkisi yaşamak değil çile çekmek Muradım birazcık olsun derdim dökmek Sus, sus da gideyim doktor bey..
Her gece şuracığıma bir acı çöker Babam da garipti genetiğim ona çeker Ne zaman ağlasam fırlar bendeki şeker Gül, gül de gideyim doktor bey..
Derdimin zamanı taa..geçen ocaktan Deva bulamadım ne kıştan ne sıcaktan Yolum uzak; gelirim Burdur’dan Bucak’tan Sal , sal da gideyim doktor bey..
Büyüdükçe büyüdü böğrümdeki yumru Ne tavşan kaldı yemediğim ne de kumru Sen mi uzatacaksın Allah’ın verdiği ömrü Kes, kes de gideyim doktor bey..
Gözlerin röntgen midir bakarsın uzaktan Dilimde tüy bitti bıktım herkese izahtan Bir yanıyorum bir donuyorum kurtar bu tezattan Bak, bak da gideyim doktor bey..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKTOR BEY.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKTOR BEY.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Büyüdükçe büyüdü böğrümdeki yumru Ne tavşan kaldı yemediğim ne de kumru Sen mi uzatacaksın Allah''ın verdiği ömrü Kes, kes de gideyim doktor bey..
Doktor sen bu işleri bilirsin Elinde neşter beyin bile bölersin Gözümden girer kalpten çıkarsın Verilen canı daha da uzatırsın Hemde tek dert ortağımsın doktor
Vurdum neşteri beğenirsen. Doktorların hata yaptığı olsa da baş tacımızdır.
Gözlerin röntgen midir bakarsın uzaktan Dilimde tüy bitti bıktım herkese izahtan Bir yanıyorum bir donuyorum kurtar bu tezattan Bak, bak da gideyim doktor bey..
çok çok hoş.. yüreğinize sağlık.. çok haklısınız.. tam puan .
Perhiz dersin, yok ki yiyecek ekmek Bizimkisi yaşamak değil çile çekmek Muradım birazcık olsun derdim dökmek Sus, sus da gideyim doktor bey..
Her gece şuracığıma bir acı çöker Babam da garipti genetiğim ona çeker Ne zaman ağlasam fırlar bendeki şeker Gül, gül de gideyim doktor bey.. HARİKA DİZELER KUTLARIM