(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkla yakar Bülbülünki meşk Gülün özgülüne ağıt yakar Bir de insan kaldı arada Bu da beni yakar da yıkar Özgül ağırlığı irade Kaybetmişse benliğini Yok ’tur Sormazlar mı insan nerede? İşin özgül ağırlığı budur aslında İnsanlık yok olma faslında İradenin özgül ağırlığı özgündür Ölçüsü Kalpten asıldır Kalbin ki ise iman faslıdır İmansız kalp paslıdır Ne özgün Ne özgür Yaman bir günahtır Ne de özgül ağırlık sadece eyvahtır İmanın özgül ağırlığı felahtır Kainat-ı ahenk çarpı iman eşittir Elham-dü -lillah’tır…
Çok güzel tasarlanmış fen bilgisi konularını tekrar ediyor gibi oldum. Yüreğinize sağlık selamlar....................................................
Nasıl şiir yazılır ile ilgili olarak bir yazı yayınlayacağım oradan hareketle
özgül ağırlıklar ortaya çıkacak bazıları pek memnun olmayacak ama ben doğruları analtmakla mükellefim adını da şiirin özgül ağırlığı ve kütlesel etkimeleri ve tepkisel içten gelimsel dışa vurumsal boyutları olabilir mi acaba :))
Hocam Maşaallah nazar değmesin, sizde de öyle bir bilgi birikimi ve hayal varki sorma gitsin. nereden bulursunuz bilmem ki böyle orijinal tespitleri. Beğenerek okudum, her zamanki tadındaydı.