Manevi hislerle yoğrulmuş masum zekâ Saygı ve edebin ata mirasçısı.
Sözlerin şimdi yalan. Gözlerin mazlum bir yılan...
Acıların en şahane avcısı… Günahlar bin bir çeşit bünyende. İnsanlar tek müsebbip! Hadi oradan nefsin talebesi!
Kötü insanları kıramamanın kırılgan ruhu! Kolaycı ve avare bilge. Günahların meçhul yolcusu... Cesaretin sinir dolu handikabı Çok devletçi, az milletçi. İtici konuşmaların mimarı… Kalp kırmaların bir numarası… Sahipsiz aşklara verilmiş kültürsüz meyve. Arabesk mücadelenin durgun şampiyonu… Fanilerin en tehlikeli oyuncusu… Günde bir cümle okumayan çevrenin Yüz cümle kuran hayalperesti. Düşlerin yetim ve basiretsiz evladı… Çalışmanın serisiz, tembel Türk’ü… Aldanmanın duygusal bebeği… Yenilgilerin korkusuz adamı… İblise inat kin tutamayan onur ezgini…
Yolculuklar, gurbetler, yurtlar, bekâr evleri Birde en güzel yemeklerin ustası… Efsane liderlere gıpta ile bakanı. İmanla ölmek isteyen düzen Müslüman’ı... Tarihini sadece övünmek için kullanan yiğit.
Kendi doğrularını söyleyemeyen susmuş kardeş Sevdiklerini onore edemeyen oğul.
Yalnız ağlayan şair…
Saf idealist, gizli materyalist... Kendinden önce dünyayı düzelten poliyanna.
Ölüm var ölmek var Ali’m… Ölüm varsa bitecek dertlerimiz Sensizlik bu dünya da geçerli gülüm!!
Ali Mirhan ALTUNEL 1 Ocak 2010 (Yeni yıla girerken bir muhasebe)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kadar çok şeyler söylemişsin usta. anlayanlar anlayacak elbet. ilk bakışta ilgisiz gibi mısralar. fakat son bakışta belli oluyor ilgisi. yazanın belli ki var bilgisi. sonra yazacakları ad okuyacak bu şiir gönüllüsü. yaz. yaz dostum. yaz. okuyanlar uğrayacak mutlaka sayfana.
anlayanlar anlayacak elbet.
ilk bakışta ilgisiz gibi mısralar.
fakat son bakışta belli oluyor ilgisi.
yazanın belli ki var bilgisi.
sonra yazacakları ad okuyacak bu şiir gönüllüsü.
yaz.
yaz dostum.
yaz.
okuyanlar uğrayacak mutlaka sayfana.