Ben; Şimdi kalemi elinde olan Ben; Beynine birikmişleri boşaltacak Biraz sonra. Az kaldı ama Kolay değil, Unutmaktan geliyorum…
Hırçın ve yaralı Bir sevdanın küllerinden Gün yüzüne hasret bir mahkûm gibi Kudurmuşçasına düşünmemeye! Haykırarak patlatırcasına ciğerlerini, Çok değil ama Hemen! Kaybolmaktan geliyorum…
Bir elimde umut Diğerinde acılarımı uyutup! Savaşa dönüyorum Sahipsiz mücadele denen rıhtıma Bahane değil ama Yalnız geliyorum…
Keskin sirkenin tecrübesiyle Bir yetimin dadasıyla Ve yaşanmışlıkların mazide kalmasıyla Mızrak misali havayı yararcasına Sana dönüyorum ey hayat! Sebepsiz değil ama Saçımda aklarla geliyorum…
Körlendiğim Kör olduğum Çevremdeki mum ışıltılarının Yosun tutmuş yüreklerin Aguşunu açmış bekleyenlerin Samimiyetine fırlatıyorum kendimi Sipersiz değil ama Sorgusuz geliyorum…
Ben yoluma dönüyorum İdealizmin derin boşluğuna Ve ben; Şimdi susmaktan geliyorum, Belki Dün vurgun Bugün suskunum. Lakin Yarın elbet, Elbet konuşulurum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLCU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLCU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gelin efendim buyrun gelin öncelikle oturun şöyle sıcak bir kahve için içiniz ısınsın kolay mı onca yaşanmışlıktan geliyorsunuz...çokta güzel konuşuyorsunuz da...size bir soru peki gittiğinize değdi mii??
şiir bir nehir gibi akıp gitmiş,
kutlarım.